ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها

youtube

تبلیغ کسب و کارتان در گوگل

پست کردن در یوتیوب به افراد کمک می کند شما را در Google پیدا کنند  که این به وضوح ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها را نشان میدهد.

گوگل مالک یوتیوب است. آیا متوجه شده اید که چگونه ویدیوها بیشتر از گذشته در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شوند؟ این تصادفی نیست. با استفاده مداوم از YouTube برای کسب و کار خود، شانس خود را برای نمایش در نتایج جستجو و بهبود رتبه خود افزایش می دهید که این ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها را افزایش می‌دهد.

به عنوان یک کسب و کار، باید هدفی برای به حداکثر رساندن حضور آنلاین خود تا حد امکان داشته باشید. که بهتر است این کار را با YouTube انجام دهید زیرا محصول Google است. گوگل مشاغلی را دوست دارد که از ابزارهای آنها استفاده می کنند و به احتمال زیاد حداقل تا حدی به آن برندها اولویت می دهد و این ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها را افزایش می‌دهد.

 یوتیوب شما را در معرض مخاطبان عظیمی قرار خواهد داد

در اینجا فقط چند آمار مهم YouTube که ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها را نشان می‌دهد که باید در نظر بگیرید:

  • یوتیوب روزانه بیش از 30 میلیون بازدید کننده دارد که نزدیک به پنج میلیارد ویدیو تماشا می کنند.
  • بیش از نیمی از بازدیدها از دستگاه های تلفن همراه است و این کاربران به طور متوسط ​​40 دقیقه تماشا می کنند.
  • یوتیوب نسخه های محلی در بیش از 88 کشور و 76 زبان دارد
  • دومین موتور جستجوی بزرگ است که پس از خود گوگل قرار دارد.

و توجه داشته باشید که یوتیوب در حال رشد است و سال به سال افراد بیشتری زمان بیشتری را صرف آن می کنند پس جای تعجب نیست که ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها بسیار زیاد است.

و شاید برخلاف برخی پلتفرم های دیگر، مخاطبان یوتیوب بسیار متنوع هستند. افراد در هر سنی، سطح تحصیلات و سطح درآمد از آن استفاده می کنند  مردان و زنانی که در سراسر جهان زندگی می کنند از این پلتفرم به دلایل مختلفی از جمله آموزش و سرگرمی استفاده می کنند.

مهم نیست که نام تجاری شما چه چیزی را تبلیغ می کند یا اهداف شما چیست شانس زیادی در یوتیوب خواهید داشت و از این موضوع میتوانید بفهمید که ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها تا چه اندازه مهم است.

 ویدیوها نرخ تبدیل بالاتری دارند

برخی تحقیقات نشان می دهد که احتمال تماشای محتوای ویدیویی 12 برابر بیشتر از خواندن متن است. علاوه بر این، ممکن است 60000 برابر سریعتر از متن، ویدیوها را پردازش کنیم.

بعلاوه، ویدئوها می توانند احساسات را برانگیزند که هیچ شکل دیگری از محتوای آنلاین نمی تواند. آنها می توانند شما را به فکر و احساس وادار کنند. و وقتی شما را به فکر و احساس وادار کنند، احتمالاً آن ویدیوها را فراموش نخواهید کرد. این بسیار بیشتر از آن چیزی است که می توان برای بسیاری از انواع دیگر بازاریابی آنلاین گفت و نشان دهنده ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها است.

 ویدیوها برند شما را زنده می‌کنند و پیام‌های شما را از مسطح و ایستا به پویا و جذاب تبدیل می‌کنند. ویدیوها به برند شما کمک می کنند که اعتماد و قدرت را به گونه ای منحصر به فرد ایجاد کند این ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها را بسیار بالا می‌برد.

اگر یک برند واقعاً می‌خواهد با مردم ارتباط برقرار کند، ویدیوها باید بخشی از برنامه بازاریابی دیجیتال آنها باشند. بدون شک، ویدیوها توجه ما را بهتر از متن و تصویر جلب می کنند.

می‌توانید از تبلیغات  یوتیوب برای دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تر استفاده کنید

یکی دیگر از مزایای متعدد یوتیوب، که ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها  را نشان میدهد پلتفرم تبلیغاتی قوی آن است. از طریق Google Adwords اجرا می شود اما مانند تبلیغات پولی استاندارد شما نیست.

تقریباً می‌دانید که چه تعداد از مردم چقدر زمان خود را در YouTube صرف می‌کنند. تصور کنید تبلیغات خود را به بینندگان واجد شرایطی ارائه دهید که به خوبی می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند. این نشان می‌دهد ارزش یوتیوب برای کسب و کارها بسیار زیاد است.

 به دست آوردن ترافیک طبیعی در YouTube در حال حاضر فوق العاده قدرتمند است. ترافیک پولی می تواند بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.

یوتیوب، مشابه فیس بوک، در  ارائه تبلیغات شما دقیقاً به افراد مناسب بسیار زرنگ است.

بر خلاف سایر سیستم عامل ها و  تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، مردم در واقع تبلیغات یوتیوبی را که جلوی چشمانشان نمایش داده می شود، تماشا می کنند، زیرا آنها در مورد موضوعاته مورد علاقه آنها هستند مثلا اگر مخاطب کسب و کار شما عرب زبان باشد تولید محتوای عربی میتواند به جذب او کمک کند. همانطور که گفتیم این موضوع  به ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها اضافه میکند.

 چندین راه برای تغییر کاربری ویدیوهای YouTube وجود دارد

یکی دیگر از مزایای یوتیوب این است که راه های زیادی برای استفاده از این محتوا وجود دارد. برای شروع، می توانید ویدیوهای خود را در سایر کانال های رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

از آنجایی که ویدیوها توجه افراد بیشتری را به خود جلب می‌کنند و آن را طولانی‌تر نگه می‌دارند، این یک راه عالی برای افزایش ترافیک و تعامل در سایر مکان‌های اجتماعی شماست.

به علاوه، این یک راه هوشمند برای هدایت ترافیک بیشتر به صفحه YouTube شما و جمع آوری مشترکین بیشتر است.

همچنین می توانید ویدیوهای خود را در صفحات وب ثابت و پست های وبلاگ خود جاسازی کنید. این به ماندن افراد برای مدت طولانی تری در سایت شما کمک می کند که این ویژگی به ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها را می‌افزاید.

 البته این موضوع را ساده نگیرید بهبود نرخ پرش و نگه داشتن افراد برای مدت زمان طولانی تری در صفحه همیشه آسان نیست.اما اگر هدف شما این است، جاسازی یک ویدیو ممکن است راه حل مناسبی باشد.

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد: در سایر پلتفرم‌ها، پست‌های شما دفن می‌شوند زیرا به مرور زمان به اشتراک‌گذاری پست‌های بیشتر و بیشتری ادامه می‌دهید.

اما این مورد برای یوتیوب نیست و همچنین این نشان می‌دهد که ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها بسیار زیاد است.

از آنجایی که یوتیوب مانند یک موتور جستجو کار می کند، تا زمانی که مردم به دنبال چیزی هستند که شما درباره آن ویدیو ایجاد کرده اید، می توانید گسترش پیدا کنید. این یک پیروزی بزرگ برای برند شما است.

 ویدئوها در ترغیب مردم به اقدام یا Call To Action بهتر هستند

شاید بدانید که گنجاندن یک فراخوان برای اقدام(CTA) در پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ و سایر انواع محتوای دیجیتال چقدر مهم است.

 این به این دلیل است که بارها و بارها نشان داده شده است که (CTA)ها نسبت به محتوایی که (CTA) ندارند، افراد بیشتری را وادار به اقدام می کنند.

بینندگان بیشتر به خودی خود عالی هستند. با این حال، اگر آنها را مجبور به انجام نوعی اقدام نکنید، ممکن است هرگز آنها را به فالوور خود تبدیل نکنید.

اینجاست که ویدیوهای یوتیوب وارد می‌شوند مثل دعوت به لایک و سابسکرایب کانالتان در ویدیویی که آپلود می‌کنید.

 برخی تحقیقات می‌گویند که یک دعوت به اقدام همراه با یک ویدیو می‌تواند با 380 درصد کلیک بیشتر از یک دعوت معمولی مواجه شود که این موضوع ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها را زیاد می‌کند.

ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها دیوانه کننده قدرتمند است! به هدفی فکر کنید که می خواهید بینندگانتان به آن برسند.

آیا می خواهید آنها برای خبرنامه شما ثبت نام کنند؟ صفحه فیسبوک خود را دوست دارید؟دلتان میخواهد با استفاده از کد تخفیف خرید کنید؟

هر چه که باشد، یک ویدیوی YouTube به همراه یک دعوت ساده و مختصر ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

نتیجه گیری

واضح است که هیچ استراتژی دیجیتال مارکتینگ بدون ویدیوهای یوتیوب کامل نیست. اگر نام تجاری شما به تیم YouTube ملحق نشده است، فوراً این کار را انجام دهید!

این مزایای ذکر شده یوتیوب نتیجه میگیریم که اختصاص زمان و منابع به این امر نتیجه خواهد داد و همچنین ارزش یوتیوب برای کسب و کار ها بسیار قابل توجه است و اگر میخواهید پیشرفت کنید لازم است حتما برای کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید