نرم افزار های آفیس👨‍💼🚀👨‍💻

بهترین نرم افزار های آفیس رایگان، استفاده از اسناد و صفحات گسترده آفیس را بدون نیاز به برنامه های مایکروسافت پولی مانند Word، PowerPoint و Excel، ساده و آسان می کند.

برای اکثر کاربران، مایکروسافت 365 (که قبلا به عنوان مایکروسافت آفیس و آفیس 365 شناخته می‌شد) همچنان اصلی و بهترین مجموعه آفیس است.

مایکروسافت ورد،اکسل، ناشر، دسترسی، پاورپوینت و همچنان برنامه های اصلی دفتر باقی می مانند.

با این حال، در طول سال ها، شرکت های دیگر مجموعه های اداری رقیب را برای کمک به بهره وری منتشر کرده اند که برخی از آنها پولی و برخی رایگان است.گاهی اوقات با یک شرکت که هر دو را ارائه می دهد.

همه این جایگزین ها برای مایکروسافت آفیس طیف مشابهی از برنامه های نرم افزاری را ارائه می دهد که عمدتاً بر اساس ایجاد و ویرایش اسناد، صفحات گسترده و ارائه ها است.

در اینجا نرم افزار های آفیس رایگان در حال حاضر موجود است.

بهترین نرم افزار های آفیس رایگان سال 2022 به صورت کامل:

  1. 1.   . مایکروسافت 365 آنلاین

فکر می‌کنید برای استفاده از نرم افزار های آفیس باید هزینه بپردازید؟ بله، اگر تمام ویژگی‌های کامل را می‌خواهید انجام می‌دهید.

 اما مایکروسافت با توجه به تهدید رقبای رایگان، به ویژه( Google Workspace G Suite سابق) مجموعه ای از نرم افزار های آفیس آنلاین رایگان را ایجاد کرده است.

مایکروسافت 365 آنلاین درست مانند نسخه دسکتاپ خود به نظر می رسد و کار می کند، و اگرچه ابزارهای پیشرفته ای مانند جداول محوری در دسترس نیستند، اگرچه توسط گوگل نیز ارائه نمی شوند.

اگر به طور کلی از فرمت های اسناد مایکروسافت استفاده می کنید، آفیس آنلاین یک انتخاب عالی است.

 برخلاف مجموعه رایگان آفیس Google، قبل از اینکه بتوانید روی آنها کار کنید، نیازی به تبدیل فایل‌های شما نیست و می‌توانید به راحتی آنها را از طریق حساب Microsoft OneDrive خود به اشتراک بگذارید.

فقط با استفاده از حساب مایکروسافت خود (همان حسابی که برای ورود به ویندوز 10 استفاده می کنید) وارد شوید و آماده کار هستید.

نسخه‌ای از Office Online برای Chrome، به‌علاوه نسخه‌های موبایل Office برای iOS و Android وجود دارد.

2.      محل کار Zoho

یک جایگزین واقعاً هیجان انگیز برای Google Docs

Zoho Workplace در نوع خود بسیار خوب است. مطمئناً به یک بسته اداری دسکتاپ نزدیک‌تر است و به اندازه کافی قوی است که کسب‌وکارهایی مانند بی‌بی‌سی و نایک را به عنوان کاربران معمولی جذب کند.

پردازشگر کلمه جدید Zoho  که رابط کاربری کلاسیک به سبک Word را به نفع یک نوار کناری قالب‌بندی حذف می‌کند) بسیار خوب ارائه شده و قادر به تولید اسناد با ظاهری حرفه ‌ای است و یک صفحه گسترده عالی است.

با این حال، آنها فقط نوک کوه یخ هستند – Zoho Workplace شامل یک ابزار قدرتمند ایجاد سایت، یک راه حل مدیریت فایل و بسیاری از ابزارهای مشترک است.

برخی از آن‌ها ساده‌گرا هستند، بنابراین احتمالاً جایگزین چیزی نخواهند بود که قبلاً دارید، اما اگر به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک شروع به کار می‌کنید، Zoho احتمالاً نقطه‌ی پرش خوبی است.

اگر می‌خواهید برای نسخه رایگان Zoho Workplace ثبت‌نام کنید، باید صفحه قیمت‌گذاری طرح «همیشه رایگان» را جستجو کنید. با این حال، راه‌اندازی یا دسترسی با یک کلیک وجود ندارد، و در عوض باید فرآیند ثبت‌نام را طی کنید که با ارائه جزئیات یک دامنه تجاری موجود آغاز می‌شود.

3.      دفتر پولاریس

مجموعه اداری چند پلتفرمی که کار شما را در فضای ابری نگه می‌دارد

اگر صاحب یک گوشی سامسونگ هستید، ممکن است از قبل با نسخه موبایل Polaris Office آشنایی داشته باشید. این نرم‌افزار آفیس رایگان چند پلتفرمی برای Windows، macOS، Android و iOS در دسترس است و روی برخی از گوشی‌های سامسونگ از پیش نصب شده است.

 این با تمام فرمت‌های سند مایکروسافت سازگار است و یک رابط نرم و صاف مبتنی بر نوار با برخی از گزینه‌های سفارشی‌سازی اولیه ارائه می‌دهد.

مراقب باشید اگر نسخه ویندوز را نصب کنید، بخش‌های مختلف دیگری از نرم‌افزار همراه را مشاهده خواهید کرد که به طور بالقوه می‌تواند شامل یک افزونه مرورگر از McAfee به نام WebAdvisor، یک ابزار تحقیقات بازار به نام PremierOpinio و نرم‌افزار آنتی ویروس باشد،شما می توانید همه اینها را رد کنید فقط مراقب باشید. 

سپس باید با فیس بوک کمپانی متا (فیس بوک سابق)| همه چیز در مورد METAیا گوگل وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. این امر الزامی است چون Polaris Office سرویس مبتنی بر ابر است.

حساب Polaris رایگان شما با 60 مگابایت انتقال داده ماهانه، 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری ارائه می شود و می توان از آن در سه دستگاه (یک دسکتاپ و دو دستگاه تلفن همراه) استفاده کرد.

اگر فضای کافی نیست، می‌توانید Polaris Office را به Google Drive، Dropbox، Box، Microsoft OneDrive و Amazon Cloud Drive متصل کنید – یا کار را به صورت محلی در دستگاه خود ذخیره کنید.

ارتقاء به یک حساب پریمیوم Polaris به شما امکان می دهد به ویژگی های اضافی از جمله ویرایشگر PDF، حذف تبلیغات و امکان جستجو در یک سند دسترسی داشته باشید.

4.      LibreOffice

هر چیزی که می‌توانید از مجموعه آفیس بخواهید، کاملاً سازگار با فرمت‌های مایکروسافت و استفاده کاملاً رایگان – حتی تجاری

+ مجموعه نرم افزاری عظیم

+ سازگاری کامل با MS Office

+ کاملا رایگان

LibreOffice با تمام فرمت‌های اسناد مایکروسافت سازگار است و تقریباً تمام ویژگی‌هایی را که در آخرین نسخه‌های Word، PowerPoint و Excel پیدا خواهید کرد، دارد.

این مجموعه شامل شش برنامه برای پوشش هر کار معمول اداری است: Writer، Calc، Impress، Draw، Math و Base. سه مورد آخر ابزارهایی هستند که در بسیاری از نرم افزار های آفیس رایگان دیگر نمی توانید پیدا کنید و به ترتیب برای نمودارهای برداری، توابع ریاضی و پایگاه داده طراحی شده اند.

دومی به ویژه مفید است. یافتن جایگزین های رایگان برای Microsoft Access دشوار است.

LibreOffice یک پروژه منبع باز است که توسط یک جامعه عظیم و مشتاق از داوطلبان به طور مداوم برای بهبود ثبات و افزودن ویژگی‌های جدید کار می‌کنند. مجموعه‌ای عالی از برنامه‌های افزودنی و قالب‌ها برای انعطاف‌پذیرتر کردن آن وجود دارد، و برای مشاغل و همچنین کاربران خانگی رایگان است.

LibreOffice یک فورک آپاچی OpenOffice است، و این دو بسیار شبیه هم هستند، اما LibreOffice محصول کلی بهتری است و به درستی از تبدیل فایل پشتیبانی می‌کند که قالب‌بندی موجود را حفظ می‌کند – بنابراین فایل‌های Word.doc شما باید در LibreOffice مانند Word به نظر برسند. و بالعکس.

LibreOffice برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است، اما هیچ نسخه رسمی تلفن همراه به جز نمایشگر اسناد برای اندروید وجود ندارد. برخی از ویژگی‌های ویرایشی دارد، اما آنها آزمایشی هستند و توصیه نمی‌کنیم به آنها تکیه کنید.

کدام نرم افزار های آفیس برای شما بهترین است؟

هنگامی که تصمیم می گیرید کدام نرم افزار های آفیس رایگان را دانلود و استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید، زیرا گاهی اوقات پلتفرم های رایگان تنها به شما امکان دسترسی به مجموعه ای اساسی از ابزارها را می دهند، بنابراین ممکن است که اشتراک پولی برای شما بسیار مفید تر باشد.

علاوه بر این، گزینه‌های نرم‌افزاری با بودجه ممکن است گاهی اوقات در مورد ابزارهای متنوع موجود محدود شوند، در حالی که نرم افزار های آفیس سطح بالاتر می‌توانند واقعاً هر نیازی را برآورده کنند، بنابراین مطمئن شوید که ایده خوبی از ویژگی‌هایی که فکر می‌کنید ممکن است به آن نیاز داشته باشید دارید.

چگونه بهترین نرم افزار های آفیس رایگان را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین نرم افزار های آفیس رایگان ، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم‌افزار مربوطه، چه به صورت دانلودی و چه به‌عنوان سرویس آنلاین، راه‌اندازی می‌کنیم.

 سپس این سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه می توان از نرم افزار های آفیس برای اهداف مختلف و در موقعیت های مختلف مانند همگام سازی بین دستگاه ها و پشتیبان گیری در فضای ابری استفاده کرد.

 ما همچنین ویژگی‌های واردات/صادرات و همچنین ابزارهای کاربری متفاوتی را که ممکن است در هر پلتفرم نرم‌افزار اداری، از ابتدایی تا پیشرفته، مورد انتظار باشد، بررسی کردیم تا ببینیم چقدر خوب عمل می‌کنند.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید