پی پال /چیست و چگونه کار می‌کند؟💲💸💰

peypal

پی پال چیست؟

پی پال پیشروترین شرکت پردازش پرداخت در جهان است که در سال 1998 تأسیس شد. پی پال خود را وقف پردازش پرداخت برای بازرگانان کرد .

از زمان آغاز به کار، پی پال بیش از 250 میلیون حساب مصرف کننده و تقریبا 18 میلیون حساب تجاری را به دست آورده است.

پی پال به هنگام خرید آنلاین و همچنین انتقال وجه بین یک شخص به فرد دیگر، چه برای استفاده شخصی یا تجاری، روش پرداخت سریع را امکان پذیر می کند.

اگر به دنبال راهی برای ارسال یا دریافت پول نقد به صورت آنلاین هستید، شرکت های کمی وجود دارند که به اندازه PayPal دسترسی و پتانسیل بالایی داشته باشند. یکی از قابل اعتمادترین خدمات پرداخت دیجیتال در بازار است و تضمین می کند که با خیال راحت خرید آنلاین انجام دهید، بدون اینکه جزئیات کارت خود را در معرض خطر قرار دهید.

راه اندازی یک حساب پی پال رایگان است و در اکثر کشورهای جهان در دسترس است. پرداخت در بسیاری از ارزهای مختلف پذیرفته می شود و می توانید یک حساب کاربری برای استفاده شخصی یا تجاری ایجاد کنید.

پی پال همچنین گزینه هایی برای تهیه و ارسال فاکتورها برای استفاده تجاری ارائه می دهد، و اگرچه برخی از کارمزدها در معاملات دخیل هستند، اما به عنوان روشی امن و مطمئن برای انتقال وجوه شناخته می شود.

PayPal چگونه کار می کند

پی پال سرویسی است که از تراکنش های شخص به فرد پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد پول را از حساب خود به حساب دیگری منتقل کنید.

حتی می توانید یک کارت نقدی از PayPal دریافت کنید که می توانید از آن برای خرید در دنیای واقعی استفاده کنید.

برای استفاده از PayPal، هم فروشندگان و هم خریداران باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنند.

 این فرآیند اغلب شامل پیوند دادن یک کارت اعتباری یا حساب بانکی به نمایه شما است و این یک سیستم بسیار ساده است. پس از ثبت نام، آماده استفاده از PayPal هستید.

نکته مهم در مورد PayPal این است که نه تنها یک روش پرداخت ساده را به کاربران ارائه می دهد، بلکه انتقال وجه بین دارندگان حساب را به صورت آنلاین امن تر می کند. هنگام انتقال پول به شرکت ها یا دوستان و خانواده، رمزگذاری اطلاعات مالی شما را ایمن نگه می دارد.

اگرچه استفاده از PayPal برای مصرف کنندگان رایگان است، ولی اگر شما یک کسب و کار هستید، استفاده از PayPalبرایتان هزینه دارد. کارمزدهای ثابت برای فروش بین المللی به ارز مورد نظر بستگی دارد، اما اغلب با کارمزد 4.4 درصدی همراه است.

با PayPal، شما به سادگی برای یک حساب ثبت نام می کنید، حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را اضافه می کنید و با یک رمز عبور یا آدرس ایمیل آن را بررسی می کنید. پس از ورود به PayPal، می‌توانید روی برگه ارسال پول کلیک کنید تا برای کالاها، خدمات یا اهداف شخصی پول ارسال کنید.

مزایا و معایب PayPal

پی پال مانند هر راه حل پرداخت دیگری است که جنبه های مثبت و منفی دارد.

جوانب مثبت 👍

  • استفاده از آن هم برای تجار و هم برای خریداران آسان است.
  • تبدیل ارز برای چندین ارز در دسترس است..
  • پی پال به عنوان نوعی پرداخت دیجیتالی بسیار محبوب و شناخته شده است
  • واریز مستقیم به این معنی است که می توانید به سرعت به پول دسترسی داشته باشید.
  • مشتریان برای استفاده از پرداخت نیازی به حساب پی پال ندارند
  • می توانید فاکتورها را مستقیماً از طریق پی پال ارسال کنید
  • کارمزدهای PayPal به بدی برخی از کارمزدهای تجاری دیگر نیست
  • تنظیم پرداخت های مکرر با PayPal آسان است
  • پی پال با سایت ها و وب سایت های مختلف برنامه های تلفن همراه ادغام می شود
  • می توانید مطمئن باشید که PayPal محافظت می شود و ایمن است
  • کاربران می توانند با استفاده از پول نقد پی پال به جای کارت های اعتباری یا نقدی پرداخت کنند

معایب 👎

  • هزینه های سنگین برای هرگونه بازپرداخت
  • محدودیت در نحوه استفاده از PayPal
  • وجوه مسدود شده گاهی اوقات مشکل ساز است

برخی از ویژگی های برتر استاندارد پی پال عبارتند از:

  • سازگاری با PCI : دقیقاً مانند Checkout، استاندارد نیز کاملاً مطابق با PCI است. این یکی دیگر از عوامل اعتماد است که می تواند به افزایش تبدیل در سایت شما کمک کند
  • دکمه‌های کاملاً قابل تنظیم: سازنده دکمه PayPal به شما امکان می‌دهد دکمه‌های کاملاً منحصربه‌فردی را برای فرآیند پرداخت خود ایجاد کنید.

همچنین می توانید تنظیم کنید که وقتی شخصی روی آنها کلیک می کند چه اتفاقی می افتد. آیا می خواهید مستقیماً به صندوق پرداخت بروید یا ترجیح می دهید مشتریان برای ارزیابی سفارش خود به صفحه سبد خرید مراجعه کنند؟

  • در نهایت، Paypal Payments Pro  وجود دارد که از بین 3 گزینه قابل تنظیم ترین است. اگر سهم منصفانه خود را در مورد کارهای توسعه می دانید یا توسعه دهندگان بسیار ماهر را می شناسید، Payments Pro ارزش نگاه کردن را دارد.

Paypal Payments Pro به شما پیشنهاد می کند:

  • صفحه پرداخت – با استاندارد، شما این گزینه را داشتید که دکمه های خود را سفارشی کنید، با Pro می توانید یک قدم جلوتر بروید و کل صفحه پرداخت را سفارشی کنید.

 این امر بر انطباق PCI شما تأثیر می گذارد، زیرا شما برخی از بارها را از PayPal دور می کنید، بنابراین ضروری است که حداقل یک بررسی سه ماهه انجام دهید تا مطمئن شوید که هنوز هم مطابقت دارید.

  • امنیت پیشرفته – می‌توانید از امنیت سه بعدی با Verified by Visa و MasterCard SecureCode بهره مند شوید، به علاوه PayPal همچنین فیلتر مدیریت کلاهبرداری پیشرفته و بررسی‌های تأیید آدرس اضافی را ارائه می‌کند.
  • راه‌اندازی – تبدیل شدن به یک مشتری حرفه‌ای به این معنی است که می‌توانید از مزایای متخصصان پرداخت Paypal استفاده کنید که برای کمک به راه‌اندازی حساب حرفه‌ای شما و همچنین مشاوره در مورد مراحل اضافی در دسترس هستند.

نتیجه

به طور کلی PayPal یک سرویس فوق العاده برای بازرگانان تجارت الکترونیک کوچک تا متوسط ​​است. این یک نام تجاری شناخته شده است که در دنیای تجارت الکترونیک قابل اعتماد است.

پشتیبانی چیزی است که در نهایت PayPal را از کار می‌اندازد، اما تاجران زیادی در این سرویس وجود دارند که به ناچار کسی برای کمک وجود خواهد داشت.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید