لینکدین چیست؟ / آشنایی با linkedln کارایی‌ها و نحوه‌ی استفاده🔗🕶👨‍✈️

لینکدین چیست؟

لینکدین بزرگترین شبکه حرفه ای دنیا در اینترنت است. شما می توانید ازآن برای یافتن شغل یا کارآموزی مناسب، ارتباط و تقویت روابط حرفه ای و یادگیری مهارت هایی که برای موفقیت در حرفه خود نیاز دارید استفاده کنید. می‌توانید از طریق دسک‌تاپ، برنامه تلفن همراه LinkedIn، تجربه وب تلفن همراه یا برنامه موبایل Android LinkedIn Lite به لینکدین دسترسی پیدا کنید.

یک نمایه کامل LinkedIn می تواند با نمایش داستان حرفه ای منحصر به فردتان از طریق تجربه، مهارت ها و تحصیلات به شما کمک کند که فرصت ها را دریابید.

همچنین می‌توانید از LinkedIn برای سازماندهی رویدادهای آفلاین، پیوستن به گروه‌ها، نوشتن مقاله، ارسال عکس‌ها و ویدیوها و موارد دیگر استفاده کنید.

چه اشخاصی باید به لینکدین بپیوندند؟

LinkedIn یک پلتفرم برای کسانی است که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستند که می تواند شامل اشخاصی با زمینه های گوناگون حرفه ای، مانند صاحبان شغل های کوچک، دانشجویان و جویندگان کار باشد. اعضای LinkedIn می توانند از آن برای استفاده از شبکه ای از متخصصان، شرکت ها و گروه های داخل و خارج از صنعت خود استفاده کنند.

چرا از لینکدین استفاده کنیم؟

بسیاری از کسب‌وکارها مخصوصا در خارج از ایران بیشتر از LinkedIn برای غربالگری و استخدام کارمندان بالقوه استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که ایجاد یک حساب کاربری LinkedIn می تواند در جستجوی شغل بعدی شما تفاوت ایجاد کند.

 پس از ثبت‌نام، می‌توانید اطلاعاتی را به صفحه نمایه خود اضافه کنید، که خلاصه‌ای از مهارت‌ها و سابقه شغلی شماست که به‌عنوان یک رزومه آنلاین عمل می‌کند.

لینکدین یک ابزار کاریابی قدرتمند دارد که می تواند فرصت های شغلی را در سراسر جهان پیدا کند. با استفاده از آن می توانید این نتایج را بر اساس شرکت، سطح تجربه و موارد دیگر فیلتر کنید. برخی از فرصت‌ها همچنین دارای گزینه Easy Apply هستند که به شما این امکان را می‌دهد تنها با چند کلیک با ارسال اطلاعات در پروفایل LinkedIn خود، برای یک شغل درخواست دهید.

 

ایجاد یک حساب کاربری لینکدین

ساخت اکانت  LinkedIn:

ایجاد یک حساب کاربری لینکدین ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک آدرس ایمیل و چند دقیقه از وقتتان است.

برای شروع، در مرورگر وب خود به linkedin.com بروید. اطلاعات خود را وارد کنید، رمز عبور را انتخاب کنید، سپس روی دکمه Join کلیک کنید. LinkedIn شما را برای افزودن جزئیات بیشتر به نمایه‌تان راهنمایی می کند.

در مرحله بعد، باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنید . به صندوق ورودی ایمیل خود بروید، به دنبال پیامی از LinkedIn باشید، سپس روی دکمه تایید کلیک کنید یا پین را در LinkedIn تایپ کنید. همچنین ممکن است شماره تلفن شما را بخواهد تا کد تأیید دیگری را برای شما ارسال کند پس تلفن همراهتان را نزدیک خود داشته باشید.

همگام سازی مخاطبین ایمیل و سایر اطلاعات

همچنین می‌توانید لیست مخاطبین را از حساب ایمیل خود همگام‌سازی کنید. این کار یافتن افرادی را که از قبل می‌شناسید در لینکدین برای شما آسان‌تر می‌کند، بنابراین توصیه می‌کنیم در نهایت آن را انتخاب کنید. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید بعداً این کار را انجام دهید ، همیشه می‌توانید روی « پرش » کلیک کنید.

لینکدین همچنین اطلاعاتی در مورد خودتان از جمله آخرین عنوان شغلی، موقعیت مکانی و عکس نمایه شما می خواهد. مانند مخاطبین ایمیل، اگر ترجیح می دهید بعداً با آنها برخورد کنید، می توانید برخی از این مراحل را نادیده بگیرید. با این حال، توصیه می کنیم همه چیزهایی را که LinkedIn ارائه می دهد بررسی کنید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از آن می برید.

انتخاب یک حساب پایه یا پریمیوم

در نهایت، ممکن است از شما خواسته شود که بین یک حساب (Basic) که رایگان است و یک حساب (Premium) که هزینه اشتراک ماهانه دارد یکی را انتخاب کنید. از آنجایی که در حال شروع با LinkedIn هستید، توصیه می کنیم فعلا از حساب Basic استفاده کنید.

در حالی که یک حساب Premium ویژگی‌های اضافی مانند گزینه‌های پیام‌رسانی اضافی و جزئیات فرصت شغلی را ارائه می‌دهد، اما با استفاده از حساب Basic نیز می‌توانید از LinkedIn چیزهای زیادی دریافت کنید. اگر خواستید، بعدا می‌توانید حسابتان راا به یک حساب Premium ارتقا دهید.

چگونه در LinkedIn شروع به فعالیت کنم؟

لینکدین یک پلتفرم آنلاین است که حرفه ای های جهان را به هم وصل می کند. مراحل شروع فعالیت در این پلتفرم را با هم بررسی میکنیم:

نمایه خود را ایجاد کنید : ثبت نام و ایجاد نمایه خود بهترین راه برای شروع استفاده از لینکدین است. یک نمایه کامل لینکدین ، تجربیات حرفه ای شما را با مخاطبان شما، کارفرمایان فعلی و آینده و استخدام کنندگان خلاصه می کند. با استفاده از نمایه خود، می توانید زندگی حرفه ای، نقاط عطف، مهارت ها و علایقتان را نمایش دهید.

linkdinn
پروفایل لینکدین
  • شبکه خود را بسازید: شبکه شما نقش مهمی در قدرت حساب LinkedIn دارد. این به شما کمک می کند تا متوجه شوید در صنعت و دایره حرفه ای شما چه اتفاقی می افتد. می توانید با اضافه کردن خانواده، دوستان، همکلاسی های گذشته یا فعلی و همکاران خود به شبکه‌ی‌تان شروع کنید.

همچنین می‌توانید افراد، شرکت‌ها یا موضوعات را با پیمایش مستقیم به صفحه چشم‌اندازهای تازه دنبال کنید ، که منابع توصیه شده برای دنبال کردن را نمایش می‌دهد.می‌توانید از ویژگی رویدادهای LinkedIn برای ایجاد و پیوستن به رویدادهای حرفه‌ای مانند کارگاه‌های آنلاین، سمینارها، رویدادهای فروش و بازاریابی، رویدادهای شبکه و موارد دیگر استفاده کنید.

  • یافتن شغل: اگر به دنبال یک فرصت حرفه ای جدید هستید، می توانید جستجوی شغل خود را در لینکدین آغاز کنید. می‌توانید از LinkedIn برای تحقیق در مورد شرکت‌ها و ارتباط گرفتن با جامعه استخدام‌کننده استفاده کنید. همچنین می‌توانید مستقیماً برای نقش‌ها درخواست دهید، جستجوهای شغلی را ذخیره کنید، و به استخدام‌کنندگان خود اطلاع دهید که برای فرصت‌های شغلی آماده هستید.
  • مشارکت در مکالمات : می توانید به راحتی در مکالمات LinkedIn شرکت کنید. شرکت در مکالمات به شما این فرصت را می دهد که دیدگاه خود را در مورد مسائل و موضوعات مرتبط با دیگران به اشتراک بگذارید. شما می توانید مانند اینستاگرام پست ها و مقالات را لایک کنید و راجع به آنها نظر دهید.

می‌توانید برای ارتباط و رشد با اعضایی که علایق، تجربیات یا آرزوهای شما را به اشتراک می‌گذارند، گروه‌ ایجاد کنید یا به آنها بپیوندید.

  • محتوای پست : میلیون‌ها عضو هر روز برای اتصال، یادگیری و اشتراک‌گذاری به LinkedIn می‌آیند. می توانید با محتوایی که در لینکدین پست می کنید، دایره حرفه ای خود را تقویت کرده و یا آموزش دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از جعبه اشتراک‌گذاری، افکار و ایده‌های خود را با اعضای LinkedIn به اشتراک بگذارید .

نحوه ارسال فرصت شغلی در LinkedIn:

در اینجا نحوه ارسال یک فرصت شغلی در لینکدین آورده شده است:

  • به صفحه اصلی خود بروید و گزینه‌یJobs  را از منوی بالا انتخاب کنید.
  • روی ارسال شغل کلیک کنید .
  • در صفحه جزئیات شغل ، اطلاعات شرکت و فرصت شغلی خود را در کادر متن توضیحات وارد کنید.
  • روی نماد افزودن مهارت کلیک کنید تا مهارت ها و تخصص های مورد نظر درج شود.
  • روی Continue  کلیک کنید .
  • در صفحه گزینه های متقاضی ، نحوه اطلاع از متقاضیان را انتخاب کنید و سوالات غربالگری را اضافه کنید تا به شناسایی افراد برتر شما کمک کند.
  • پست را مرور کنید و در صورت رضایت روی ارسال شغل کلیک کنید.

نکته: هنگام نوشتن شرح شغل در لینکدین، موضوع شرکت شما از جمله محصولات و خدمات آن را بیان کنید. اشخاص می خواهند با شرکت هایی که با آنها ارتباط دارند و به آنها احترام می گذارند کار کنند.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید