طراحی ست اداری🖥👨‍💼🖨

طراحی ست اداری یکی از جذاب‌ ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. با توجه به افزایش رقبای تجاری در همه کسب و کار ها برای موفقیت، باید با سایر افراد و شرکت‌ها ازطریق تبلیغات موثر تعامل برقرار کرد طراحی ست اداری که با برند و سازمان شما هماهنگی داشته باشد از بهترین نوع تبلیغات هم برای سایر رقبا هم برای جذب مشتریان شماست.

طراحی ست اداری به دهه ۱۸۶۰ برمی‌گردد و در اصل ، اولین کسی که از سربرگ استفاده کرد آبراهام لینکلن بود. او هنگام مبارزات انتخاباتی مجدد، عکس پرتره‌ ای از خود دربالا سمت چپ نامه‌‌های خود چاپ کرد و همه چیز از اینجا شروع شد. رشد و افزایش استفاده ازطراحی ست اداری تجاری تا دهه ۱۹۰۰ ادامه داشت.

طراحی ست اداری تقریباً بخشی از زندگی ما رادر بر گرفته چیز هایی مثل دعووت نامه،کارت ویزیت و … اما آیا تا به حال در باره ی نامه‌‌های تشکر که می‌نویسید، بیزینس کارت‌هایی که در بسته‌‌های پستی دریافت می‌کنید، دعوت نامه‌‌های عروسی یا نامه‌‌های تجاری ، فکر کرده‌اید؟ احتمالا نه.

 

 

برای سفارش طراحی کارت ویزیت عربی کلیک کنید.

چرا طراحی ست اداری اهمیت زیادی دارد؟

ست اداری اولین  چیزی است که کسب و کار ها و مشتریان با آن برخورد خواهند داشت.

چرا طراحی ست اداری اینقدر مهم است؟ شما می‌دانید که ست اداری اولین چیزی است که دیگران از شما میینند و ممکن است بیشترین تاثیر را روی آن ها داشته باشد. پس طراحی ست اداری از مواردی است که شما باید برای آن وقت و هزینه صرف کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مثلا همه ی ما میدانیم در برخورد با افراد تاثیر برخورد اول خیلی مهم است و سعی در جلوه ی بهترین نسخه از خود هستیم تا تاثیر مثبتی از خود روی دیگران داشته باشیم . طراحی ست اداری نیز دقیقا به این علت مهم است که اولین برخورد شما با دیگران است و نسخه ای از هویت و شخصیت مجموعه شما ارائه می‌دهد.

طراحی سربرگ، طرح و چاپ فولدر، USBها، جلدهای CD،طرح پاکت نامه، از نمونه های طراحی ست اداری محسوب می‌شوند.

در مجموع طراحی و چاپ ست اداری به همراه فاکتور فروش و کارت‌‌ بازرگانی اگر به بهترین نحو طراحی شوند ،می‌توانند برند و هویت سازمانی شما رابهبود دهند.

کسب و کارتان با توجه به ظاهر کارت ها و بروشور های تبلیغاتی شما قضاوت می‌شوند.

انواع طراحی ست اداری

طراحی ست اداری جذاب از نظر زیبایی شناسی خوب است، اما فقط موارد خاصی می‌تواند ارزش‌ و رسالت و چشم‌انداز واقعی یک برند راانعکاس دهد.یک طراحی قوی می‌تواند با یک نگاه كوچك به معنی های نمادین، آنها را زنده كند.

 انواع مختلف طراحی‌های ست اداری زیر مجموعه هر چیزی است که طراح با برند توافق می‌کنند، پس فهرست معینی از بهترین روش ها وجود ندارد.

 اما درباره ی پرینت‌‌های اداری تجاری، طرح‌‌ها و اندازه‌‌های استانداردی برای چاپ وجو دارد.

قلم‌‌های مارک دار، جلدهای CD، امضاء ایمیل، فاکتورهای فروش، تمبرها، دفترچه های یادداشت، برچسب ها، پلنر ها، بروشورها، مهر و امضاء، یادداشت‌‌ «تشکر»، کارت های تبریک، گلس های تلفن همراه، ماسک ها، تقویم ها و …. از انواع طراحی ست اداری هستند که میتوانید انجام دهید.

درباره روش های طراحی ست اداری پیشنهاد ما روش‌‌های مینیمالیستی و کلاسیک ، ، مدرن، ظریف، روستایی، و انتزاعی است. و در مورد تنوع رنگ ، می‌توانیم طرح های موثر را در الگوهای تک رنگی یا مجموعه‌‌‌ کامل از رنگ‌‌ها را داشته باشیم.

تاثیر طراحی های ست اداری بر برندینگ

ست اداری اکثر اوقات اولین محتوای قابل لمس است که مشتریان  و کسب و کار های دیگر با آن تعامل دارند. و یک طراحی ضعیف قطعا تصویری فاقد جاه طلبی، اشتیاق و اقتدار را از شرکت شما نشان می‌دهد.

درست است که در دورانی هستیم که تقریباً همه چیز آنلاین است. اما به این معنی نیست که حضور فیزیکی لازم نیست .

ساده ‌ترین راه برای آمیختن هویت فیزیکی در برندینگ شما، طرح‌‌های چاپ مثل نامه ها، کارت‌‌ ویزیت ها و ..است.

این ها به کسب و کارشما برتری حرفه‌‌‌ای می‌دهند و استعدادتان را از همان ابتدا نمایان می‌کنند.

این طرح‌‌ها بخش جدا نشدنی از هویت یک برند را دارند،که از لوگوی آنها آغاز می‌شود. طراحی لوگو بسیارتأثیرگذار است و می‌تواند مسیر برند شما را تعیین کند. و بنابراین شما به طراحی یک لوگوی خاص و خوب نیاز دارید.

طراحی لوگو و برندینگ باید یکپارچه و هماهنگ با یکدیگر باشند.

اما این ها فقط یک نمونه از اجزا طراحی است که در طرح‌‌های چاپی جای گرفته است و کمک می‌کند تا بتوانید هویت برند را به طور کامل به دست آورد. برند شما از نظرات مشتریان و مصرف کنندگان تشکیل می‌شود. طریقه ی درک آنها و کاری که شما می‌کنید. شما ظاهرا نمی توانید به آنها بگویید چه کسی هستید، باید آنرا نشان دهید.

نکات مهم طراحی ست‌ اداری تجاری

انتخاب یک مسیر صحیح به ارزش‌‌های تجاری شما بستگی دارد که می‌خواهید به تصویر بکشید. مثلا، ست اداری رنگارنگ و ذهنی برای کسب و کار های خلاق و تک رنگ و جدی برای نهادهای شرکتی انتخاب های مناسبی است.

رنگ‌‌های جیغ در فضاهای منفی عالی هستند. وقتی در مورد بازاریابی و تجارت حرف می‌زنیم، اگر می‌خواهید نامه‌ شما در کثرت نامه‌‌های الکترونیکی خودش را نشان دهد، از رنگ‌‌های جیغ و پررنگ استفاده کنید.

تکنیک‌‌های چاپ مختلف که برای ادامه حیات برند شما استفاده می‌شود برخی از گزینه‌هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید شامل نقش برجسته، حکاکی و … هستند.

همانطور که اشاره شد می‌توانید از یک لوگو خوب به عنوان دکوراسیون استفاده کرده، آن را مقیاس بندی یا از آن الگوی هماهنگ بسازید. شما می‌توانید هر یک ازهر یک از اقلام ست اداری خود با یک لوگو برند سازی کنید، یا تنها از بخش هلایی از آن استفاده کنید. برخی از برندها علاقه مند هستند از لوگوی واتر مارک و بزرگ روی سربرگ‌‌هایشان استفاده کنند تا شناسایی برند خود را افزایش دهند.

یک توصیه‌ی خوب قبل از شروع طراحی این است که قلب و روح برند خود را هدفگذاری کنید و این پایه و اساس تمام طراحی ست اداری شما باشد، حس برند و احساسات مرتبط با آن را درک کنید  در داستان واقعی برندتان غرق شوید.  به یاد داشته باشید در اینجا، مشتری و مهارت‌‌های شخصی شما نقش دارند.

 اگر شغل شما طراحی ست اداری است حتماً از مشتری سؤال کنید که عناصر ست اداری چگونه چاپ شوند. اگر از چاپگر سیاه و سفید اداری استفاده می‌کردند، از یک سربرگ رنگارنگ استفاده نکنید.

 چاپگرهای اداری اگر به لبه نزدیک باشند، گاهی اوقات بخش هایی از طرح سربرگ را می‌برند. اگر مشتری می‌خواهد از چاپ حرفه‌‌‌ای استفاده کند، این مسئله‌‌‌ مهم نیست.

 همه نکاتی که گفته شد بخشی از جنبه‌‌های فنی‌‌‌‌تر طراحی چاپ است که با گذشت زمان شما  به عنوان یک برند یا به عنوان یک طراح یاد میگیرید. اما باید آنها را به خاطر داشته باشید. طراحی ست اداری مهم است، به دلیل اینکه می‌توانند بر چگونگی درک برند شما تأثیر بگذارند.

 

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید