آخرین آپدیت های واتساپ📱💻🤷‍♂️

 

در اخبار آخرین آپدیت های واتساپ ادمین های چت گروهی واتس اپ به زودی می توانند پیام ها را برای همه حذف کنند

 

در نسخه آزمایشی آخرین آپدیت های واتساپ برای iOS، ادمین‌های چت‌های گروهی واتس‌اپ این قدرت را دارند که پیام ‌های ارسال شده توسط دیگران در گروه را حذف کنند.

این بدان معناست که اگر این ویژگی آن را از نسخه بتا به نسخه کامل واتس اپ تبدیل کنند ، می توانند پیام های حداکثر 256 نفر را که می توانند در یک چت گروهی گنجانده شوند، حذف کنند.

چنین چیزی به معنای قدرت زیادی برای ادمین است که میتواند موجب سوء استفاده با پیام هایی که به عنوان نوعی حذف تاریخچه پاک می شوند ، باز است. اگرچه می تواند به عنوان ابزاری برای حذف پیام های نفرت انگیز، توهین آمیز یا نامناسب نیز استفاده شود.

آخرین آپدیت های واتساپ اکنون یک برنامه بومی مستقل ویندوز دارد

نمی‌توانید از WhatsApp در رایانه‌های شخصی ویندوزی استفاده کنید، بدون اینکه نیازی به پیوند برنامه به شماره تلفن خود برای ارسال، دریافت و همگام‌سازی پیام‌ها داشته باشید. این همه به لطف یک برنامه بومی Windows WhatsApp است که از نسخه بتا(آزمایشی)خارج شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

پیش از این ،کاربران باید نسخه وب برنامه را دانلود کرده یا از واتس اپ در مرورگر مورد نظر خود استفاده کنند. اما یک برنامه بومی ویندوز وعده می دهد که تجربه پاسخگوتر و سریعتر را بدون نیاز به پیوند به شماره تلفن ایجاد کند.

در آخرین آپدیت های واتساپ به کاربران این امکان را می دهد که پیام های ارسالی را تا دو روز و 12 ساعت پس از اولین ارسال آنها حذف کنند ، که می تواند برای افرادی که می خواهند پیام های شرم آور یا تصاویر ارسال شده را پس بگیرند، مفید باشد.

این یک ارتقای بزرگ نسبت به زمان حذف قبلی یک ساعت، هشت دقیقه و 16 ثانیه است که قبلاً توسط سرویس پیام‌رسانی فوری فعال شده بود.

پشتیبانی رسمی برای انتقال چت های واتس اپ از اندروید به iOS به صورت زنده انجام می شود.

در آخرین آپدیت های واتساپ ، اکنون می‌توانید از برنامه Android Move to iOS برای انتقال کل تاریخچه چت خود از تلفن Android قدیمی خود به iPhone جدید خود استفاده کنید .

 چند محدودیت وجود دارد و این فرآیند ممکن است مدتی طول بکشد، اما این یک ویژگی بسیار عالی است که به کاربرانی که در یک اکوسیستم تلفن به دام افتاده‌اند اجازه می‌دهد به اکوسیستم دیگر تلفن منتقل شوند.

این به دنبال ویژگی موجود قبلی است که به شما امکان می دهد حرکت را برعکس انجام دهید از iOS به Android .

در آخرین آپدیت های واتساپ می‌توانید افراد را در تماس‌های گروهی بی‌صدا کنید

واتس‌اپ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد در تماس‌های گروهی، دیگران را بی‌صدا کنند و از این طریق صدای مخرب احتمالی افرادی را که ممکن است متوجه نباشند باید میکروفون خود را بی‌صدا کنند، کاهش می‌دهد.

ویل کاتکارت، سرپرست تیم گفت: «اکنون می‌توانید در یک تماس به افراد خاصی بی‌صدا کنید یا به آن‌ها پیام دهید (اگر شخصی فراموش کند خود را بی‌صدا کند، عالی است!)، یک نشانگر مفید اضافه شده تا راحت‌تر ببینید چه موقع افراد بیشتری به تماس‌های بزرگ می‌پیوندند.

در آخرین آپدیت های واتساپ به زودی می تواند به شما اجازه دهد مخفیانه چت های گروهی را ترک کنید

گزارش داده اند که واتس اپ در حال حاضر در حال آزمایش توانایی ترک چت گروهی به صورت محتاطانه است. این ویژگی جدید ظاهراً به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌ها را بدون ارسال اعلان برای دیدن همه ترک کنند. در عوض، خروج شما فقط برای مدیران گروه علامت گذاری می شود.

در حال حاضر، هنگامی که گروه واتس اپ را ترک می کنید، یک اعلان در چت ارسال می شود که به همه اعضا از تصمیم شما برای ترک گروه اطلاع می‌دهد.

در بیشتر موارد، این مشکل بزرگی نیست ، اما اگر می‌خواهید بی سر و صدا از گروه واتس‌اپ خارج شوید، بدون اینکه با هیچ سؤال ناخوشایندی مواجه شوید، اعلام خروج عملاً توسط مگافون ممکن است کمی آزاردهنده باشد. ما کاملاً مطمئن هستیم که این ویژگی آزمایشی به انتشار کامل واتس اپ راه پیدا می کند.

در اخبار آخرین آپدیت های واتساپ : واتساپ یک ارتقاء رسمی بزرگ دریافت می کند

واتس‌اپ تغییرات عمده‌ای را  با هدف بهبود این سرویس و در برخی موارد بسیار نزدیک‌تر به برنامه‌های پیام‌ رسان رقیب ایجاد کرد. از جمله تغییرات می توان به امکان واکنش به پیام ها با ایموجی ها، ارسال فایل های تا اندازه 2 گیگابایت و حتی چت های گروهی بزرگتر اشاره کرد.

چت‌های گروهی قبلاً می‌توانست شامل ۲۵۶ نفر در هر زمان باشد، که در حال حاضر عدد بسیار بزرگی است. آخرین نسخه به 512 نفر اجازه می دهد تا در آن شرکت کنند، و بهتر است امیدوار باشید که همه آنها سعی در صحبت همزمان نداشته باشند. این یک مکالمه وحشتناک به نظر می‌رسد.

افزایش اندازه حجم اشتراک گذاری فایل :

محدودیت قبلی 100 مگابایت بود، که این روزها خیلی زیاد نیست به خصوص اگر بخواهید ویدیو را به اشتراک بگذارید. 2 گیگابایت ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما هنگام ارسال چیزها از طریق واتس اپ، انعطاف پذیری بسیار بیشتری را ارائه می دهد.

در آخرین آپدیت های واتساپ می‌توانید پیش‌نمایش پیام‌های صوتی WhatsApp را قبل از ارسال آن‌ها مشاهده کنید

پس از خروج از مرحله پیش‌نمایش، واتس‌اپ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های صوتی خود را قبل از ارسال در برنامه پیام‌رسانی فوری پیش‌نمایش کنند. با خطر بیان موارد بدیهی، ویژگی جدید به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که به طور تصادفی چیزی را با یک اشتباه صوتی یا یک نت صوتی بیش از حد ساخته شده و نامرتب ارسال نکنید.

به همین ترتیب، برای کسانی از شما که می‌توانید در هنگام احساس تنومندی یا سردرگمی پیام‌های تند ارسال کنید، این ویژگی به شما فرصتی می‌دهد تا در مورد آنچه گفته‌اید قبل از ارسال آن فکر کنید، آن را نوعی امنیت اجتماعی شخصی در نظر بگیرید.

یا همانطور که واتس اپ می گوید: “با بررسی پیش نویس صدای ضبط شده قبل از ارسال، می توانید پیام خروجی خود را با اطمینان ارسال کنید.”

آخرین آپدیت های واتساپ بتا در iOS، Android و موارد دیگر اکنون از سازگاری چند دستگاه پشتیبانی می‌کند

 بتای عمومی WhatsApp در قالب‌های مختلف اکنون از قابلیت ترکیب چند دستگاه پشتیبانی می‌کند، که همانطور که از نام آن پیداست، به شما امکان می‌دهد از واتس‌اپ در چندین دستگاه استفاده کنید.

«بتای چند دستگاهی یک برنامه انتخابی است که به شما امکان می‌دهد نسخه جدیدی از WhatsApp را برای وب ، دسکتاپ و پورتال امتحان کنید. »

حداکثر چهار دستگاه همراه را می توان همزمان وصل کرد. و جالب اینجاست که اگر به مدت 14 روز به یکی از این دستگاه ها وصل نشوید، اتصال آنها قطع می شود و در نتیجه به امنیت شما کمک می کند. در مورد آن، رمزگذاری اند تو اند(سرتاسری) در همه این دستگاه های همراه اعمال خواهد شد.

در آخرین آپدیت های واتساپ پیوستن به تماس گروهی

واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد به تماس های گروهی که قبلاً شروع شده اند بپیوندید.

در آخرین آپدیت های واتساپ ،واتس‌اپ ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به یک تماس گروهی بپیوندند که از قبل شروع شده است.

قبل از این، برای ملحق شدن به یک تماس گروهی، باید دعوت را زمانی که برای اولین بار در ابتدای تماس ارسال شد، میپذیرفتید. ولی الان می‌توانید به صفحه تماس ‌ها بروید و از آنجا به آن بپیوندید.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید