یاهو/ نحوه ساخت اکانت Yahoo📧🧾📪

یاهو چیست؟ و چگونه می توان از آن به روش صحیح استفاده کرد

به عنوان یکی از ساکنان قرن بیست و یکم، به احتمال زیاد حداقل یک بار در زندگی خود درباره یاهو خوانده اید یا شنیده اید.

اما با وجود اینکه این شرکت از همان روزهای اولیه (دقیقاً 1995) در اینترنت پیشرو بوده است، ممکن است دقیقاً ندانید Yahoo چیست یا برای چیست.

صادقانه بگویم، حتی افرادی که قبلاً از آن استفاده می کنند ممکن است از همه گزینه هایی که دارند آگاه نباشند! بنابراین بیایید به این دو سؤال اساسی پاسخ دهیم: ایمیل یاهو چیست و چگونه از آن به روش درست استفاده کنیم.

صفحه اصلی یاهو

زمانی بود که Yahoo!  چیزی بیش از یک فهرست وب نبود که برای کمک به کاربران اینترنت در یافتن وب سایت های مرتبط طراحی شده بود. به زودی به یکی از برترین موتورهای جستجو در جهان تبدیل شد و یک پورتال وب اضافه کرد.

اکنون صفحه اصلی یاهو چهارمین وب سایت پربازدید در کل جهان است. در این موتور جستجو، شما می توانید اخبار فوری، اخبار ورزشی، آب و هوای محلی، موضوعات پرطرفدار، مشتری ایمیل و بیش از ده ها لینک به محتوای مفید و جالب دیگر را بیابید.

این روزها، میلیون ها نفر Yahoo  را به عنوان صفحه اصلی اینترنت خود قرار می دهند، بنابراین هر بار که وب را باز می کنند، اولین چیزی که می بینند آن صفحه اصلی است.

 میلیون ها نفر نیز از سرویس ایمیل رایگان Yahoo استفاده می کنند و یکی از محبوب ترین پلتفرم های ایمیل تا به امروز است.

بنابراین پاسخ به سوال یاهو چیست؟

Yahoo یک پورتال وب پر از محتوا و اطلاعات، یک سرویس ایمیل محبوب، یک موتور جستجو و بسیاری موارد دیگر است.

سرویس ایمیل یاهو

یکی از محبوب ترین ویژگی های یاهو خدمات ایمیل رایگان آن است . هنگامی که برای یک حساب Yahoo ثبت نام می کنید، به طور خودکار یک آدرس ایمیل   “@yahoo.com ” با صندوق ورودی خود به شما داده می شود.

 البته، ایمیل شما فقط یک یا دو پیام خوشامدگویی از یاهو خواهد داشت، اما ایمیل شما وقتی پر است به این صورت است:

 

صندوق پستی یاهو

می توانید از ایمیل Yahoo برای ارسال ایمیل به دوستان، خانواده، همکاران و دیگران استفاده کنید. می‌توانید فایل‌هایی را برای اشتراک‌گذاری پیوست کنید، از جمله تصاویر، و نامه‌های خود را با پوشه‌ها زیبا و منظم نگه دارید.

 شما همچنین به یک ابزار تقویم دستی دسترسی دارید که می توانید برای ارسال یادآوری در مورد رویدادهای مهم برنامه ریزی کنید.

نحوه ایجاد اکانت یاهو

1. مرورگر صوتی خود را باز کنید و از صفحه اصلی Yahoo دیدن کنید .

2. روی «ایجاد حساب کاربری» که در زیر فرم اعتبارنامه ورود به سیستم وجود دارد، کلیک کنید. 

در آینده، این صفحه جایی است که شما به حساب خود وارد خواهید شد.

3. برای احراز هویت دو مرحله ای تمام فیلدهای الزامی شامل نام و نام خانوادگی، نام کاربری، رمز عبور، تولد و شماره موبایل خود را پر کنید.

4. روی «ادامه» کلیک کنید.

5. انتخاب کنید که تماس بگیرد یا کد احراز هویت خود را به شماره موبایلی که ارائه کرده اید پیامک کنید.

6. پس از دریافت کد تأیید 5 رقمی آن را وارد کنید. روی «تأیید» و بعد «ادامه» بزنید.

نکته: حتماً کد تأیید خود را به موقع وارد کنید، در غیر این صورت ممکن است منقضی شود.

همه چیز آماده است. وقتی روی «انجام شد» کلیک می‌کنید، به صفحه اصلی یاهو باز می‌گردید، جایی که می‌توانید به ایمیل خود در گوشه بالا سمت راست دسترسی داشته باشید.

پورتال خبری

اخبار یاهو

اخبار Yahoo  اولین چیزی است که بسیاری از مردم هنگام روشن کردن رایانه (یا دستگاه های تلفن همراه) خود در اول صبح می بینند.

 صفحه اصلی مجموعه‌ای از داستان‌ها را نشان می‌دهد که ممکن است بر اساس محل زندگی‌تان برای شما جذابیت محلی یا منطقه‌ای داشته باشند، و با رفتن به صفحه خبری واقعی، عناوین و اخبار جدید بیشتری دریافت خواهید کرد.

Yahoo  بهترین و جالب‌ترین مقالات خبری را از بسیاری از روزنامه‌نگاران و نشریات مختلف جمع‌آوری می‌کند، بنابراین مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که توجه شما را در اینجا جلب کند.

اخبار ورزشی

ورزش یاهو

طرفداران ورزش می توانند تمام اطلاعات حیاتی مورد نیاز خود را برای فوتبال، بسکتبال و موارد دیگر دریافت کنند.

 می‌توانید نکات برجسته بازی بزرگ، امتیازات نهایی ورزش‌های حرفه‌ای و دانشگاهی، اطلاعات مربوط به پیش‌نویس‌ها و استخدام، اطلاعات بازیکن و موارد دیگر را بیابید.    Yahoo  حتی یک لیگ فانتزی دارد که می توانید در آن شرکت کنید.

دارایی، سرمایه گذاری

یاهو مالی

هیچ مکانی بهتر از Yahoo  برای اطلاعات بی طرفانه و به روز در مورد آنچه در بازارهای مالی می گذرد، در اینترنت وجود ندارد. می‌توانید ببینید که در بازار سهام، شاخص‌های اصلی مانند S&P 500 و Dow Jones Industrial Average چه می‌گذرد و اخبار مربوط به اقتصاد و امور مالی شخصی را بخوانید.

آن‌ها اطلاعات فوق‌العاده‌ای در مورد هر سهامی که معامله می‌شود، دارند، و شما می‌توانید بر اساس تک تک سهام جستجو کنید و تمام اطلاعات مرتبط را برای تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری خود دریافت کنید.

یاهو مسنجر

اگر قبلاً از طرفداران پیام‌رسانی فوری هستید یا می‌خواهید آن را امتحان کنید، Yahoo  یک سرویس پیام‌رسان بسیار محبوب دارد!

می‌توانید مخاطبین را اضافه کنید و با آن‌ها در زمان واقعی چت کنید، فایل‌های رسانه‌ای را به اشتراک بگذارید و حتی چت صوتی و تصویری انجام دهید. هنگامی که یاهو مسنجر را روی رایانه شخصی خود اجرا می کنید، پنجره چت شما ممکن است به شکل زیر باشد:

 

چت یاهو مسنجر

وقتی هر چقدر هم که به دنبال سوال خود باشید نمی توانید پاسخ سوال خود را پیدا کنید، Yahoo Answers وجود دارد. سوال خود را از تمام کاربران یاهو بپرسید و ببینید آیا کسی می تواند به آن پاسخ دهد.

می توانید به بهترین پاسخ ها امتیاز دهید و به پاسخ هایی که مفید نیستند رأی منفی دهید. فقط به یاد داشته باشید، هر کسی که یک حساب کاربری Yahoo  دارد می‌تواند سؤال کند و پاسخ دهد، بنابراین بهتر است پاسخ‌ها را با کمال میل بگیرید و حس شوخ طبعی خود را حفظ کنید.

 

همچنین بخوانید: روش ساخت جیمیل

به طور خلاصه

همانطور که می بینید، Yahoo چیزی بیش از یک موتور جستجو و پلت فرم ایمیل است. صفحه اصلی Ymail دارای اطلاعات کافی و بخش‌های مختلف است تا شما را در تمام طول روز مشغول نگه دارد و اگر نگاهی به اخبار سرفصل Yahoo  بیندازید، همیشه می‌دانید که در دنیا چه می‌گذرد.

 همراه با آب و هوا، سرگرمی، پیام‌رسانی فوری و پاسخ‌ها، یاهو اساساً همه چیزهایی است که در یک روز عادی در اینترنت به آن نیاز دارید.

بخوانید: ده پیامرسان برتر دنیا

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید