logo
جستجو کردن

وان نوت چیست؟/ معرفی نرم افزار Onenote

وان نوت برای چه مواردی استفاده می شود: مزایای اصلی آن چیست؟

در جستجوی یک جریان کاری کارآمد، بی عیب و نقص، احتمالاً راه‌های مختلفی را برای پیگیری تمام کارهایی که باید انجام دهید و بدانید، امتحان کرده‌اید. شما به احتمال زیاد با چند برنامه برای کمک به شما نیز کار کرده اید.

به احتمال زیاد با اپلیکیشن یادداشت برداری مایکروسافت یعنی Microsoft OneNote مواجه شده اید.

وان نوت یک ابزار ضروری است که مطمئناً بهره‌وری شما را در کسب‌وکار، آموزش و حتی برای استفاده‌های خصوصی خود (مانند پیگیری میزان عملکرد شما با برنامه تناسب اندام خود) افزایش می‌دهد.

همه چیز به همین جا ختم نمی شود، استفاده موثر از Microsoft OneNote باعث می شود همه چیزهایی که باید به خاطر بسپارید و مدیریت کنید همه در یک برنامه است.

وان نوت چیست؟

وان نوت یک برنامه یادداشت برداری دیجیتال است که کاغذ هیچ گاه تمام نمی شود. این یک فضای واحد را برای شما فراهم می کند که می توانید تمام یادداشت ها، تحقیقات و برنامه های خود را در آن نگه دارید.

 یادداشت هایی که ایجاد می کنید نیز به راحتی قابل سازماندهی، اشتراک گذاری با دیگران، چاپ و جستجو هستند.

OneNote ،نوت بوک دیجیتالی شما – یک نوت بوک چندکاره برای همه نیازهای یادداشت برداری شما.

همچنین بر روی سیستم‌های مبتنی بر ابر اجرا می‌شود، به این معنی که هر چیزی که در OneNote یادداشت کرده‌اید به‌صورت آنلاین ذخیره می‌شود و می‌توان به راحتی در هر یک از دستگاه‌های تلفن همراه شما در حین حرکت به آن دسترسی داشت.

ویژگی های اصلی وان نوت

سازماندهی ایده‌ها، برنامه‌ها و یادداشت‌های شما چیزی است که وان نوت را به «یک برنامه یادداشت‌برداری» برای استفاده تبدیل می‌کند. یادگیری نحوه استفاده از آن آسان است، به خصوص اگر با برنامه های Office 365 تجربه داشته باشید.

وان نوت در یک نگاه: سازماندهی، برچسب، جوهر، ترکیب رسانه، کلیپ و ذخیره، و اشتراک گذاری

وان نوت همچنین با طیف گسترده‌ای از فرمت‌های چندرسانه‌ای دیجیتال سازگار است، به این معنی که می‌توان تصاویر، ضبط‌شده و بسیاری از اسناد چندرسانه‌ای دیگر را اضافه کرد تا مطمئن شوید که یادداشت‌های شما به همان اندازه که می‌خواهید ساده هستند یا به اندازه‌ای که نیاز دارید جامع هستند. بودن.

OneNote برای چه مواردی استفاده می شود؟

این دو مهم ترین کاربرد وان نوت هستند:

  1. سازماندهی اطلاعات و یادداشت ها

سه کلمه کلیدی وجود دارد که باید هنگام سازماندهی یادداشت های خود به خاطر بسپارید:

  • نوت بوک
  • بخش ها
  • صفحات

اطلاعات و یادداشت ها را از طریق نوت بوک ها، بخش ها و صفحات سازماندهی کنید

نوت بوک های OneNote به گونه ای طراحی شده اند که استفاده، پیمایش و سازماندهی آسان باشد. هر نوت‌بوکی که می‌سازید در بخش‌هایی سازماندهی شده است که صفحاتی نیز دارند که می‌توانید آنها را پر کنید. این بدان معنی است که می توانید یادداشت های خود را بر اساس نحوه گروه بندی آنها جدا کنید.

می توانید یک بخش را برای همه سرگرمی های خود نگه دارید در حالی که بخش دیگری را برای کار خود ایجاد می کنید. حتی می توانید یک دفترچه کامل برای یادداشت های مربوط به کار خود ایجاد کنید و هر بخش یادداشت های شما برای هر یک از مشتریان یا مشتریان شما خواهد بود.

  • یادداشت های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

می‌توانید تصمیم بگیرید که از وان نوت برای خود استفاده کنید یا یادداشت‌هایی برای اشتراک‌گذاری با دوستان، خانواده، همکاران، همکلاسی‌هایتان ایجاد کنید – یا حتی با رئیستان، تا در یک دفترچه یادداشت مشترک با شما همکاری کنند.

با Microsoft OneNote یادداشت های خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید

هرکسی که نوت بوک خود را با آنها به اشتراک گذاشته اید می تواند متن، تصاویر، فایل ها و هر چیز دیگری را اضافه کند.

مزایای OneNote چیست؟

استفاده از وان نوت مزایای متعددی در مورد بهره وری دارد. همچنین در صورتی که با سایر برنامه های مایکروسافت کار کرده اید، رابط کاربر پسند و آشنا باشد.

برای فهرست کردن چند مورد، در اینجا برخی از مزایای اصلی OneNote آورده شده است:

  • ناوبری و سازماندهی آسان یادداشت ها
  • ذخیره سازی امن اطلاعات
  • دسترسی آسان از هر دستگاهی
  • فضای ذخیره ابری
  • قابلیت ترسیم حاشیه نویسی
  • از طیف گسترده ای از فرمت های چند رسانه ای پشتیبانی می کند
  • سازگاری بین پلتفرم با سایر برنامه های مایکروسافت
  1. سازماندهی یادداشت های خود هرگز به این آسانی نبوده است

رابط کاربری آشنای مایکروسافت وان نوت، پیمایش در نوت‌بوک‌ها و مرور صفحات خود را در هر بخش بسیار آسان‌تر می‌کند. OneNote همچنین دارای یک ویژگی جستجوی سریع عالی است که در آن می توانید یک عبارت را بدون توجه به جایی که آن را یادداشت کرده اید جستجو کنید.

همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای دسته‌بندی و اولویت‌بندی یادداشت‌هایی که می‌خواهید آنها را پیگیری کنید، استفاده کنید.

افزودن برچسب‌های کار به لیست‌هایی که می‌سازید نیز یکی از ویژگی‌های موجود است که می‌توانید از آن استفاده کنید. ویژگی اختصاص دادن رنگ به بخش‌های شما برای اطمینان از اینکه می‌توانید به صورت بصری نحوه دسته‌بندی یادداشت‌های خود را تشخیص دهید، مفید است.

  • همکاری و هماهنگی

وان نوت امکان همکاری بین افرادی را که نوت بوک خود را با آنها به اشتراک گذاشته اید، می دهد. همکاران شما می توانند تغییراتی را در نوت بوک شما در زمان واقعی ایجاد کنند، به این معنی که چندین کاربر می توانند ویرایش کنند و بلافاصله تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنند.

اگرچه فرصت کار در یک صفحه راحت است، اما این می‌تواند دلیل اصلی حوادثی باشد که کاربران متعددی در یک فایل تغییراتی ایجاد می‌کنند، زیرا ممکن است تضاد در تغییرات ایجاد شده ایجاد شود.

وان نوت راه حلی برای این دارد زیرا هر دو تغییر ایجاد شده را ذخیره می کند. می توانید این ویرایش ها را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام نسخه را به عنوان تغییر نهایی حفظ کنید یا نسخه جدیدی ایجاد کنید که تغییرات ایجاد شده از نسخه های قبلی را در نظر بگیرد.

  • ایمن سازی صفحات خود با اطلاعات حساس یا محرمانه

با در نظر گرفتن همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات، OneNote اطمینان حاصل می کند که اطلاعات حساس ذخیره شده در نوت بوک شما محافظت و ایمن است. شما می توانید از بخش های جداگانه با رمز عبور محافظت کنید تا فقط کسانی که رمز عبور را به آنها داده اید بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

حتی اگر افرادی که دسترسی دارند، OneNote خود را برای مدت زمان مشخصی غیرفعال می‌کنند، OneNote تضمین می‌کند که به طور خودکار بخش‌های محافظت شده با رمز عبور را قفل می‌کند تا خصوصی بماند.

  • مجموعه گسترده ای از سازگاری چند رسانه ای

از متن گرفته تا تصاویر و حتی فایل‌های صوتی، می‌توانید با OneNote آن‌ها را در نوت بوک خود جاسازی کنید. یک ویژگی برای اسکن یادداشت‌های دست‌نویس و بازنویسی خودکار آن‌ها برای شما در نوت‌بوک، یک ویژگی عالی برای مواقعی است که یادداشتی را بدون دستگاه خود یادداشت می‌کنید.

همچنین امکان ضبط صدا و تصویر مستقیماً در نوت بوک وجود دارد. نکته مهم در این مورد این است که OneNote می تواند کلمات گفتاری را تشخیص دهد، به این معنی که شما همچنین می توانید در نوت بوک خود فایل های صوتی حاوی کلمه مورد نظر خود را جستجو کنید.

  • یادداشت بردارید و اطلاعات را در هر زمان و هر مکان ثبت کنید

از آنجایی که OneNote از ابر پشتیبانی می‌کند، می‌توانید در هر زمان و در هر دستگاهی به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید.

می توانید OneNote خود را در چندین دستگاه همگام کنید تا بتوانید حتی اگر در جاده هستید به نوت بوک خود دسترسی داشته باشید. مانند علامت زدن کادر “یک کیک در راه خانه بخرید” در لیست کارهای خود بلافاصله پس از خرید آن.

  • یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای بهره وری

مایکروسافت برنامه های زیادی دارد که به خوبی با OneNote کار می کنند. به عنوان مثال، برنامه های Office 365 کاملاً مانند ساعت کار می کنند. همچنین می‌توانید فایل‌های Word و Excel را برای مشاهده و ویرایش در OneNote جاسازی کنید و تغییرات ایجاد شده در آنها نیز ذخیره می‌شوند.

OneNote همچنین می تواند با بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر که از مایکروسافت نیستند، به خوبی کار کند. برخی از نمونه‌ها Trello و Slack هستند که می‌توانید عملکردهای آنها را اضافه کنید تا نوت‌بوک خود را مؤثرتر کرده و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید