logo
جستجو کردن

هشتگ و نحوه استفاده از آن

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته ایم:

  • هشتگ چیست؟
  • چرا از هشتگ استفاده کنیم؟
  • چگونه #smallbiz می تواند از هشتگ ها به طور موثر استفاده کند.
  • هشتگ و نحوه استفاده از آن در توییتر
  • هشتگ و نحوه استفاده از آن در اینستاگرام
  • هشتگ و نحوه استفاده از آن در فیسبوک
  • هشتگ و نحوه استفاده از آن در لینکدین
  • هشتگ و نحوه استفاده از آن در یوتیوب

هشتگ چیست؟

هشتگ کلمه یا عبارتی است که قبل از علامت “#” قرار می گیرد. برای نشان دادن یک کلمه کلیدی یا موضوع مورد علاقه در پست های رسانه های اجتماعی استفاده می شود و به کاربران کمک می کند پست های مرتبط با علایق خود را پیدا کنند.

استفاده از هشتگ در سال 2007 با تاسیس توییتر وارد زندگی ما شد. این مفهوم با افزودن یک علامت # به ابتدای کلمات یا عباراتی که بیان می کنیم ایجاد می شود.

با کلمات کلیدی که استفاده می کنید، توضیح کوتاهی از موضوع خود به خواننده و دنبال کنندگان می دهید.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، از هشتگ برای جلب توجه، سازماندهی، تبلیغ و ارتباط استفاده می شود. آنها شروع خود را در توییتر به عنوان راهی برای آسان کردن افراد برای یافتن، دنبال کردن و مشارکت در یک مکالمه آغاز کردند.

هشتگ و نحوه استفاده از آن

در حالی که هشتگ ها در توییتر منشأ می گیرند، امروزه تقریباً به بخشی جدایی ناپذیر از هر پلت فرم رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند.

برای ایجاد هشتگ به نرم افزار خاصی، تجربه کدنویسی یا مدرک دانشگاهی نیاز ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که علامت # را مستقیماً در مقابل کلمه یا عبارتی که می خواهید به هشتگ تبدیل کنید قرار دهید و این قوانین ساده را دنبال کنید:

هشتگ و نحوه استفاده از آن

  • بدون فاصله
  • بدون علامت گذاری
  • بدون شخصیت خاص
  • قوانین هشتگ
  • نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید: حروف بزرگ فقط برای خوانایی مهم است.

دلایل استفاده از هشتگ:

دلایل مختلفی وجود دارد که می خواهید از هشتگ در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

هشتگ ها به شما کمک می کنند تا توسط مخاطبان هدف خود پیدا شوید. وقتی از هشتگ استفاده می کنید، پست های شما توسط هر کسی در آن پلتفرم قابل جستجو می شود. بسیاری از افراد هشتگ های خاصی را جستجو می کنند، بنابراین با استفاده از هشتگ هایی که مورد علاقه مشتری ایده آل شما هستند، شانس پیدا شدن را افزایش می دهید.

هشتگ ها نرخ کلیک شما را بهبود می بخشد. طبق تحقیقات بادی مدیا، توییت‌هایی که هشتگ دارند، دو برابر بیشتر از توییت‌هایی که دارای هشتگ نیستند، درگیر می‌شوند.

 به عبارت دیگر، می توانید تعامل خود را دو برابر کنید و با قرار دادن هشتگ، نرخ کلیک را افزایش دهید.

می‌توانید اینفوگرافیک کامل در مورد مشارکت توییتر را اینجا ببینید .

هشتگ ها برای تحقیق عالی هستند. اگر در حال تحقیق هستید، با جستجوی هشتگ های خاص، به راحتی می توانید محتوای عالی و مرتبط را پیدا کنید . من متوجه شده‌ام که توییت‌های دارای هشتگ معمولاً بیشتر بر روی یک موضوع متمرکز هستند تا توییت‌هایی که فقط عبارت را ذکر می‌کنند.

هشتگ ها افراد همفکر را دور هم جمع می کند. کاربران با علایق مشابه می توانند در رسانه های اجتماعی با یکدیگر تعامل داشته باشند. وقتی هشتگ های علایق خود را جستجو می کنند، می توانند به یک مکالمه بزرگتر بپیوندند و با دیگران در مورد آن موضوع ارتباط برقرار کنند.

از هشتگ ها می توان برای طنز استفاده کرد. هشتگ معادل ساید یا ریم شات در شبکه های اجتماعی است. اگرچه این ممکن است به شما کمک نکند که در رسانه های اجتماعی پیدا شوید، اما مطمئناً می تواند شخصیت شما را نشان دهد و به جذب مخاطب (یا دفع) شما کمک کند.

 هشتگ و نحوه استفاده از آن

اما واقعاً، یک کسب و کار کوچک در زمینه بازاریابی با هشتگ ها چه کاری می تواند انجام دهد؟

هشتگ های محبوب در صنعت خود را کشف کنید. در حالی که مفهوم سازی هشتگ های خود بسیار عالی است، انجام برخی تحقیقات بیرونی نیز مفید است.

از آنجایی که هشتگ‌ها در طول سال‌ها در میان پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند، وب‌سایت‌های بی‌شماری مانند AllHashtag ظاهر شده‌اند که به شما نشان می‌دهند هشتگ‌های برتر در صنعت شما در حال حاضر در هر پلتفرمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هشتگ های خود را برای هر پلتفرم تنظیم کنید. در حالی که هر سایت رسانه اجتماعی از فرمت هشتگ یکسانی (علامت #، بدون فاصله یا نقطه گذاری) استفاده می کند، هر پلتفرم از آن ها کمی متفاوت استفاده می کند.

به عنوان مثال، در حالی که #throwbackthursday یک هشتگ اصلی در اینستاگرام است، اما در Pinterest معنایی ندارد. در زیر بهترین راه‌های استفاده از هشتگ‌ها را بر اساس پلتفرم کشف خواهید کرد.

هشتگ و نحوه استفاده از آن در توییتر

توییتر جایی است که همه چیز برای هشتگ شروع شد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، اولین هشتگ توسط مردی به نام کریس مسینا برای ایجاد آنچه او “کانال” نامیده بود استفاده شد – او حتی در سال 2007 مقاله ای در مورد آن نوشت . جالب اینجاست که توییتر در ابتدا از این ایده استقبال نکرد و آن را بیش از حد “بیهوده” خواند. تا سال 2009 بود که توییتر هشتگ‌ها را به‌عنوان بخشی رسمی از پلتفرم خود تبدیل کرد.

چت های توییتری

چت های توییتر (که به عنوان مهمانی توییتر یا چت توییت شناخته می شود) مکالمات عمومی نظارت شده ای هستند که بر یک موضوع خاص تمرکز دارند. آنها زمانی اتفاق می‌افتند که گروهی از افراد همگی از یک هشتگ استفاده می‌کنند و یک رشته گفتگو را تشکیل می‌دهند.

این بحث ها از قبل برنامه ریزی می شوند و معمولاً به صورت هفتگی، دو هفته ای یا در زمان های اعلام شده انجام می شوند.

نمونه‌ای از یک چت تکراری توییتر، #SmallBizChat هفتگی است. در حالی که موضوع کلی آنها آشکارا مشاغل کوچک است، آنها هفته به هفته بر موضوعات خاص تر تمرکز می کنند.

چت راه ‌های عالی برای برقراری ارتباط با افراد در مورد موضوعاتی است که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، خواه آشپزی باشد یا بازاریابی یا پرواز با هواپیما. می‌توانید در هشتگ‌هایی که علاقه‌مند به یادگیری در مورد آن‌ها هستید، یا موضوعاتی را که می‌توانید تخصص خود را در آنها ایجاد کنید، جستجو کنید.

هشتگ و نحوه استفاده از آن در اینستاگرام

هشتگ ها کد مخفی بازاریابی اینستاگرامی هستند. از آنجایی که هیچ روش آسانی برای به اشتراک گذاشتن پست دیگران وجود ندارد ،هشتگ ها به روش شماره یک برای دستیابی به مخاطبان جدید در اینستاگرام تبدیل می شوند.

ایجاد استراتژی هشتگ

برای جذب فالوور ایده آل خود در اینستاگرام باید یک استراتژی هشتگ داشته باشید. با هشتگ های گسترده شروع کنید که نشان دهنده خدمات یا محصولات شما هستند و سپس به کلمات کلیدی که مشتریان شما برای یافتن شما استفاده می کنند، بپردازید.

بنابراین این ها هشتگ های محبوب هستند:

#بازاریابی آنلاین

#شبکه های اجتماعی

#کارآفرین

#صاحب کسب و کار

#اینستاگرام مارکتینگ

#اینستاگرام برای کسب و کار

هشتگ و نحوه استفاده از آن در لینکدین

هشتگ ها برای اولین بار در سال 2018 وارد صحنه لینکدین شدند و در حالی که مدتی است بخشی از این پلتفرم هستند، هنوز ابهامات زیادی در مورد نحوه استفاده از آنها وجود دارد. به عنوان یک پلت فرم کاملا حرفه ای، درک تردیدی که ممکن است در مورد چیزی ناآشنا داشته باشید، آسان است.

هشتگ و نحوه استفاده از آن در لینکدین

هشتگ‌ ها هنوز هم قطعاً در لینکدین مانند سایر شبکه های اجتماعی، به شما اجازه می‌دهند محتوایی را ایجاد و طبقه‌بندی کنید که مردم بتوانند در اطرافشان گفتگو کنند. “هشتگ را به عنوان آتشی در نظر بگیرید که همه دور آن جمع می شوند تا یاد بگیرند و به اشتراک بگذارند.” نه تنها این، بلکه لینکدین در واقع از طریق اعلان‌ها، برخی پست‌ها، به مخاطبان بیشتری تبلیغ و تقویت می‌کند.

از کدام هشتگ استفاده کنیم

هنگام استفاده از هشتگ‌ها در پست‌ها، از ترکیبی از هشتگ‌های محبوب استفاده کنید :

هشتگ‌هایی که افراد زیادی دنبال می‌کنند (تا این احتمال وجود داشته باشد که محتوای شما برای مخاطبان بسیار بیشتری تقویت شود)، و همچنین برخی از هشتگ‌های منحصر به‌فرد تا بتوانید محتوای خود را پیدا کرده و تقویت کنید.

هشتگ و نحوه استفاده از آن در یوتیوب

به نظر می رسد یوتیوب گریزان ترین پلتفرم از نظر هشتگ گذاری باشد،

در حالی که هشتگ‌ها در YouTube ویژگی‌ای هستند که به سازماندهی محتوا به طور مشابه با هر پلتفرم دیگری کمک می‌کنند، اغلب توسط سازندگان و بینندگان استفاده نمی‌شود. متوسط ​​بیننده یوتیوب پلتفرم را مرور می کند و محتوای جدید را از طریق منابع ترافیک دیگر مانند قرار دادن صفحه اصلی، ویدیوهای پیشنهادی یا جستجو کشف می کند.

هشتگ های یوتیوب محتوای شما را برای شما سازماندهی می کنند.

یوتیوب شبیه بسیاری از پلتفرم های دیگر است که می تواند به سازماندهی محتوای شما کمک کند. با این حال، یوتیوب مزایای خاص خود را برای استفاده از آنها دارد. با استفاده از هشتگ ها، می توانید بدون نیاز به ایجاد لیست پخش برای هر موضوع، محتوای خود را سازماندهی کنید .

قرار دادن هشتگ یوتیوب

اگر از هشتگ در یوتیوب استفاده می کنید، از سه هشتگ یا کمتر استفاده کنید و آنها را در عنوان یا توضیحات ویدیو قرار دهید. این کار متن هشتگ را به یک لینک قابل کلیک تبدیل می کند که سایر ویدیوهای مرتبط با آن هشتگ را نمایش می دهد.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید