موتور جست و جو بینگ🔎

bing

موتور جست و جو بینگ چیست؟

بینگ یک موتور جستجو است که بسیار شبیه گوگل است که در عوض متعلق به مایکروسافت است،در حالی که آنها خدمات مشابهی هستند، ولی به طور کلی جستجوی Google مفیدتر از Bing است.

Bing دارای برنامه‌هایی برای iOS و Android است و در هر مرورگری مانند Google قابل دسترسی است.

اگر از رابط کاربری ساده و قدیمی گوگل خسته شده اید و می خواهید سایر گزینه های موتور جستجو را بررسی کنید ، موتور جست و جو بینگ  را امتحان کنید.

موتور جست و جو بینگ چیست؟

بینگ، که گاهی اوقات به عنوان جستجوی بینگ نیز شناخته می‌شود، موتور جستجویی است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است و در درجه اول به عنوان یک وب‌سایت موتور جستجو شناخته می‌شود که با بازدید از Bing.com قابل دسترسی است .

در حالی که Bing هنوز بیشتر به دلیل وب سایت موتور جستجوی خود شناخته می شود، این تنها راهی نیست که می توانید به خدمات جستجوی وب آن دسترسی داشته باشید.

کسانی که می خواهند از بینگ استفاده کنند میتوانند از راه Microsoft Edge و همچنین از طریق برنامه موبایل بینگ از آن استفاده کنند.

در Edge، وقتی جستجوی وب را با استفاده از نوار جستجوی Edge انجام می‌دهید، Bing به‌طور خودکار قابل دسترسی است، زیرا این موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگر است.

بنابراین، وقتی با استفاده از نوار جستجو در Edge جستجو می‌کنید، مستقیماً به نتایج جستجوی Bing هدایت می‌شوید.

موتور جست و جو بینگ در مقابل گوگل

بینگ و گوگل هر دو موتورهای جستجو هستند و یکی از اساسی ترین وظایف وبگردی روزمره را انجام می دهند، اما تفاوت آنها با یکدیگر چیست؟ بیایید به چهار تفاوت اصلی آنها نگاهی بیندازیم.

  • ظاهر و رابط

از همان ابتدا، تفاوت بین موتور جست و جو بینگ و گوگل بلافاصله آشکار می شود، فقط بر اساس رابط های مربوطه آنها.

صفحه اصلی جستجوی گوگل از نظر طراحی ساده و مینیمال است، در حالی که Bing برعکس است و اغلب مملو از عکس های زیبا و پیوندهایی به آخرین اخبار است.

موتور جست و جو بینگ هنوز یک نوار جستجوی ساده و آسان برای یافتن دارد، اما مانند نوار جستجوی Google در وسط صفحه وب قرار ندارد. در واقع، به نظر می رسد هدفمند از مرکز خارج است.

صفحه اصلی موتور جست و جو بینگ نیز قابل تنظیم است. اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید اما فضای سفید بیشتر یا پس‌ زمینه‌ای کمتر شلوغ را ترجیح می‌دهید، می‌توانید نوار منوی صفحه، پیوندهای اخبار و حتی تصویر صفحه اصلی روزانه نمادین آن را مخفی کنید.

کیفیت نتایج جستجو

در اکثر موارد، اتفاق نظر این است که تفاوت زیادی در کیفیت بین نتایج جستجوی تولید شده توسط موتور جست و جو بینگ و گوگل وجود ندارد.

با این حال، وقتی نوبت به جستجوی اطلاعات حساس به زمان می‌رسد، چند تفاوت وجود دارد که باید در نظر داشت.

اول از همه، اگر به دنبال مقالات خبری هستید یا در مورد چیزی تحقیق می کنید که به آخرین اطلاعات نیاز دارد، Bing کمی کمتر از Google مفید است.

به این معنا که همیشه تاریخ انتشار را در کنار نتایج جستجوی خود ارائه نمی دهد، که می تواند باعث شود سخت تر است که به سرعت ببینید کدام مقاله یا منبع دارای اطلاعات به روز است. گوگل این تاریخ ها را بیشتر ارائه می دهد.

نتایج جستجوی بینگ

این واقعیت که موتور جست و جو بینگ این تاریخ‌ها را خیلی اوقات ارائه نمی‌کند، تمایل دارد تفاوت دیگری را برجسته کند. بینگ همیشه آخرین مقالات را در بالای نتایج جستجوی خود قرار نمی دهد و تمایل دارد به جای مقالات یا ویدیوهای مناسب تر و جدیدتر، مقالات قدیمی تر را نشان دهد .

گوگل تمایل دارد تا اطمینان حاصل کند که آخرین سرفصل ها در بالای نتایج جستجوی خود ظاهر می شوند، سازگارتر است.

گزینه های جستجوی پیشرفته

موتور جست و جو بینگ و گوگل هر دو گزینه ها و فیلترهای جستجوی پیشرفته را برای محدود کردن نتایج جستجو ارائه می دهند، اما گزینه ها و فیلترهای پیشرفته Google راحت تر از Bing یافت می شوند.

در واقع، در یک صفحه نتایج جستجوی معین که توسط Bing ایجاد شده است، به نظر نمی‌رسد تا زمانی که یک برگه نتایج متفاوت مانند تصاویر یا ویدیوها را انتخاب کنید، گزینه‌ای برای تنظیمات یا فیلترهای جستجوی پیشرفته وجود ندارد. فقط اینکه بعد از آن دیگر گزینه های جستجو ظاهر میشوند.

با این حال، در صفحه نتایج جستجوی گوگل، جستجوی پیشرفته و سایر ابزارها و فیلترهای جستجو معمولاً به راحتی در دسترس هستند و در اکثر برگه های نتایجی که انتخاب می کنید قابل مشاهده هستند.

برنامه های تشویقی و پاداش استفاده

در حالی که برنامه‌های پاداشی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد برای جستجوهای روزانه‌تان در گوگل پاداش یا پول دریافت کنید، به نظر می‌رسد بینگ مطمئن‌ترین برنامه پاداش را برای کسانی دارد که می‌خواهند از جستجوهای وب خود پول نقد دریافت کنند.

 این مورد به ویژه به این دلیل است که برنامه پاداش بینگ، Microsoft Rewards ، به طور مستقیم با مایکروسافت مرتبط است.

علاوه بر پشتیبانی مایکروسافت، ثبت نام در برنامه پاداش بینگ نیز آسان به نظر می رسد زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری مایکروسافت است.

 تا زمانی که وارد سیستم شوید، برای جستجو با Bing، شرکت در آزمون‌ها یا حتی خرید در فروشگاه مایکروسافت امتیاز کسب خواهید کرد. پس از کسب امتیاز کافی، می‌توانید آن‌ها را برای فیلم‌ها، برنامه‌ها، کارت‌های هدیه، کمک مالی به امور خیریه و موارد دیگر پس‌خرید کنید.

گوگل برنامه پاداش خود را به نام Screenwise داشت، اما دیگر فعال به نظر نمی‌رسد، زیرا لینک‌های وب‌سایت برنامه یا خطای 404 را نشان می‌دهند یا به برنامه پاداش‌های شناخته‌شده‌تر گوگل، Google Opinion Rewards هدایت می‌شوند.

این احتمال وجود دارد که کاربران طولانی مدت Screenwise همچنان به این برنامه دسترسی داشته باشند، اما مشخص نیست که آیا Screenwise در حال حاضر شرکت‌کنندگان جدیدی را جذب می‌کند یا Google به‌طور کامل برنامه را متوقف می‌کند.

 همچنان می‌توانید برای جستجوهای Google خود از طریق سایر وب‌سایت‌های پاداش نظرسنجی مانند Qmee پاداش دریافت کنید.

جستجوی موبایل با برنامه جستجوی بینگ

اگر فکر می‌کنید باید بیشتر جستجوی وب خود را در دستگاه تلفن همراه انجام دهید، برنامه جستجوی بینگ را امتحان کنید. برنامه جستجوی بینگ برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است.

جنبه موتور جستجوی برنامه همچنان همان کیفیت نتایج جستجو را به عنوان وب سایت اصلی دسکتاپ بینگ ارائه می دهد، اما برنامه تلفن همراه بینگ چند ویژگی قابل توجه مانند Near Me، Fun و Gas را ارائه می دهد.

سرگرمی : موتور جست و جو بینگ تعدادی بازی سرگرم‌کننده و آزمون‌های موبایل پسند را نمایش می‌دهد که می‌توانید وقت خود را با آن‌ها مشغول کنید.

گاز : بینگ به طور خودکار لیستی از نزدیکترین پمپ بنزین ها را با آدرس آنها و به روزترین قیمت بنزین تولید می کند.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید