logo
جستجو کردن

معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی🛒🏸💻

در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی بپردازیم.

از راه های ارزان و سریع معرفی کالا ها و  خدمات و … در دنیای گسترده اینترنت استفاده از سایت های درج آگهی هستند. راه های پیشرفت همیشه هست و شما با انتخاب یک سایت خوب میتوانید از بهترین ها برای ارائه تبلیغات کالاها یا خدمات باشید.

معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی و مزایای درج آگهی در آن ها :

از مزایای درج آگهی اینترنتی در سایت این است که درج آگهی شما هدفمند بوده و تمام کاربرانی که تبلیغات شما را میبینند، از اول به دنبال همین دسته بندی و نوع تبلیغ بوده و این قبیل عملیات بهینه سازی کاربران و بازدیدکنندگان هم صورت میگیرد.

توجه کنید که جذب و حفظ مشتری و بازاریابی اینترنتی با سایت های آگهی بسیار راحت میباشد.

 در ادامه معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی به برخی از مهمترین ویژگی های این سایت ها میپردازیم.

  • دسترسی آسان و گسترده

مهمترین مزیت تبلیغات اینترنتی راحتی و گستردگی دسترسی به آن می باشد، دسترسی وسیع به اینترنت به تبلیغ کننده ها این اجازه را می‌دهد تا با کمترین هزینه‌ی ممکن به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.  و همچنین باعث می شود کاربران زودتر به نتیجه دلخواهشان برسند.

  • دائمی بودن آگهی های سایت نیازپرداز

از مهمترین ویژگی های سامانه تبلیغات اینترنتی ، پایداری و دائمی بودن آگهی هاست. و با درج آگهی، محتوای اینترنتی شما بیست و چهار ساعت شبانه روز، هفت روز هفته، و حتی سال ها می تواند جلوی دید بازدیدکنندگان باشد.

  • آگهی سئو شده

سایت های آگهی از جنبه های مختلف برای موتورهای جستجو بهینه شده، از این قبیل بهینه سازی می توان به بهینه سازی متاتگ ها، رابط کاربری، جلوگیری از درج محتوای تکراری و دیگر اصول رعایت سئو اشاره کنیم.

  • به صرفه

در  اکثر سایت های آکهی درج آگهی رایگان است و می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای و فقط با ثبت نام در سایت آگهی خودتان را درج کنید، و همینطور امکان ویژه کردن آگهی ها با پرداختن هزینه وجود دارد، آگهی های ویژه مزیت های بیشتری نسبت به آگهی های رایگان دارد مثلا امکان لینک دهی مستقیم و فرستادن به سایت آگهی دهنده، اولویت در نمایش نتایج جستجو ، نمایش در صفحه اصلی و خیلی امکانات دیگر.

حتی در آگهی های ویژه و هزینه ای، نرخ هزینه آگهی اینترنتی بسیار ارزان تر از باقی روش های تبلیغات می باشد.

  • هدفمندی و دسته بندی دقیق

در اصل ما معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی فعال در این زمینه را معرفی خواهیم کرد  به دلیل اینکه تعداد سایتهایی از این قبیل خیلی زیاد است و قبل از اینکه به معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی شاخص بپردازیم بعضی از مشخصات لازم برای این سایتها را بیان میکنیم تا اگر به سایت های این چنینی برخورد کردید و خواستید درج آگهی در آنها را داشته باشید سطح حرفه ای بودن آن سایت را به راحتی متوجه شوید.

زیرا بسیاری از این سایت ها بدون اینکه استانداردها و رتبه و اعتبار در فضای مجازی  را در نظر بگیرند،در حال فعالیت اند و درج آگهی درآنها فقط اتلاف وقت است.

1.      دیوار

در معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی باید بگوییم شناخته شده ترین سایت درج آگهی و نیازمندی که به طور معول می توان کالاهای دسته دوم را بی واسطه، خرید و فروش کرد.

رتبه جهانی الکسای دیوار “ 388”و رتبه داخلی آن “9”  است. این سایت یک سایتی با بازدید گسترده جهانی است که داخل کشور ما هم طرفداران زیادی دارد.

2.      سایت شیپور.

 در معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی شیپور هم مثل سایت دیوار یک سایت خرید و فروش کالا و خدمات است که خریدار و فروشنده را بی واسطه به هم متصل می کند. رتبه الکسای آن  در جهان” “1807می باشد و رتبه الکسای ایران “43” است که بعد از سایت دیوار در جایگاه دوم قرار دارد.

3.      سایت   iran-tejarat.com

در معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی سایت ایران تجارت با رتبه ی بالا است که  با رتبه جهانی ۱۰۳۱۹ و رتبه داخلی ۲۵۵ است. سایت هایی که شبیه این سایت از نظر مخاطب اند عبارتند از: سایت ایستگاه، نیاز روز، سایت “رایگان بفروش ،دیوار و شیپور

4.      سایت   niazerooz.com

در معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی یکی از سایت های رتبه بالا ی ایرانی با بازدید کشوری”161”. این سایت قابلیت جستجوی کالا و خدمات در حد شهر و استان را دارد و مثل سایت های دیوار و “رایگان بفروش” جستجوی محلی تا حد فوق الذکر  را دارا می باشد.

5.      سایت ایستگاه   

در معرفی برترین سایت های اگهی ایرانی این سایت خیلی شناخته شده است دارای رتبه جهانی “12582” و رتبه داخل ایران  “312” است. تنها فرق آن این است که آگهی های ویژه در این سایت بر اساس افزایش توان مورد بازدید بیشتری به نسبت آگهی های رایگان قرار می گیرد.

هر قدر توان انتخابی کاربر بیشتر باشد، آگهی مورد نظر بالاتر قرار میگیرد و بازدید بیشتری دارد.

6.      aftabir.com  

از جمله سایت های آگهی معروف و پر بازدید در ایران که خیلی خوب برای موتورهای جستجو بهینه شده است.

این سایت رتبه ی جهانی “8783” ,و رتبه داخلی “221” را داراست. دارای آگهی رایگان و پلان های متنوع آگهی ویژه با قیمت های گوناگون است.

7.      niazpardaz.com

سایت های آگهی مختلف در ایران با رتبه ۴۰۰۰۰ جهانی و رتبه داخلی ۱۰۳۷ است.  که اکثریت بازدید کنندگان آن از کشور ایران و آمریکا می باشد.

8.      locopoc.ir

این سایت با دامنه اختصاصی ایران و با رتبه جهانی “41828”و رتبه ایران  “1050”که با دسته بندی و زیر دسته بندی کالا و خدمات متنوع است. دارای قابلیت انتخاب و فیلترینگ شهرهای مهم ایران و آگهی فوری است که مشابه برخی آگهی های ویژه سایر سایت ها است.

9.      freetop.ir

از دیگر سایت های پربازدید که آینده ی بسیار روشنی دارد. این سایت تبلیغ اینترنتی رایگان است که دارای رنک جهانی ۲۹۳۳۷۳ است و رتبه الکسای داخل ایران آن ۶۱۰۴ است که با سرعت در حال پیشرفت است.

دارای دسته بندی آگهی ها و تبلیغات بر حسب دسته بندی روزنامه همشهری است. این سایت یکی از سایتهایی است که از لحاظ بازدید در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است.

سایت فری تاپ دارای سیستم جستجو  طبق کلمه کلیدی، شهر و دسته بندی سایت است.

10.  سایت “” sellfree.ir

این سایت نیز توسط یکی از شرکت های طراحی سایت بسیار قدرتمند ایران طراحی شده و چندین امکان را در خود دارد.

اکثر مشاغل، امروزه به داشتن فروشگاه اینترنتی نیاز دارند که از قابلیت های خطیر این سایت برای صاحبان مشاغل، ارائه فروشگاه اینترنتی رایگان است.

و همچنین امکانات سایت های دیوار و بعضی از امکانات سایت دیجی کالا را نیز دارد تا قابلیت های چند سایت را در خود به شکل یکجا ارائه کند.

  • بالاجمال بعضی از امکانات این سایت عبارتند از:
  • درج آگهی رایگان و خاص
  • ساخت و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی رایگان
  • خرید و فروش کالای دسته دوم توسط مردم
  • بازاریابی اینترنتی
  • آگهی استخدامی و …
جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید