logo
جستجو کردن

گوگل ادوردز/ چیست و چرا مفید است؟🎫👑💲

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز(Google AdWords) که اکنون با نام گوگل ادز (Google Ads) شناخته می شود، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین با پرداخت به ازای کلیک است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغاتشان را در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل به نمایش بگذارند و بر اساس کلمات کلیدی که می خواهند هدف قرار دهند.

 کسب و کارها برای رتبه بندی تبلیغات خود در بالای صفحه نتایج جستجو هزینه می پردازند. از آنجایی که این پلتفرم بر روی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک(PPC) اجرا می شود، تنها زمانی باید پول پرداخت کنید که بازدید کننده روی تبلیغ شما کلیک کند.

جدا از پول، گوگل امتیاز کیفیت را نیز در نظر می گیرد تا اطمینان حاصل کند افرادی که روی تبلیغات کلیک می کنند بهترین تجربه را کسب کنند.با این حال، برخلاف اکثر پلتفرم‌های PPC مانند فیس‌بوک و سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، گوگل ادوردز دو گزینه عالی برای دستیابی مخاطبان خود به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهد: شبکه جستجوی گوگل و شبکه نمایش گوگل.

اگرچه این گزینه‌ها شبیه به هم به نظر می‌رسند، اما ااز نظر عملکردی متفاوتند ولی به هم مرتبط هستند، زیرا هر دو از یک سیستم مناقصه PPC استفاده می‌کنند که در آن شما باید برای نمایش تبلیغات خود به مخاطبان هدف خود پیشنهاد بدهید.

هر کدام کارهای زیر را انجام می دهند:

شبکه جستجوی گوگل

این شبکه به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را به کاربرانی که در جستجوی کلمات کلیدی هستند که قبلا انتخاب کرده اید نشان دهید. گوگل ادوردز دارای ویژگی ای است که به بازاریابان اجازه می دهد کلمات کلیدی را انتخاب کنند که بیشترین ارتباط را با محصولات و خدمات تجاری آنها دارد. تنها زمانی که این کلمات کلیدی خاص جستجو شوند، تبلیغات آن‌ها فعال می‌شود، به این معنی که فقط مرتبط‌ ترین کاربران (یعنی کسانی که احتمالاً از سایت شما بازدید می‌کنند و خرید می‌کنند) تبلیغات شما را می‌بینند.

شبکه جستجوی گوگل همچنین از تبلیغات متنی پشتیبانی می کند.تشخیص تبلیغات متنی آسان است زیرا معمولاً در بالای صفحه نتایج موتور جستجو یا (SERP) ظاهر می‌شوند و یک برچسب کوچک «تبلیغ» در کنار URL سایت دارند.

 

شبکه نمایش گوگل

شبکه نمایش گوگل از این لحاظ کمی متفاوت است که به جای نمایش دادن تبلیغات برای کاربر هایی که به شکل فعال برای یک محصول یا خدمات خاصی جستجو می کنند، “تبلیغات نمایشی” را در وب سایت هایی قرار دهد که فکر می کند مخاطب هدف شما از آن بازدید خواهد کرد. تبلیغات نمایشی به عنوان “تبلیغات بنری” هم شناخته می‌شوند و اغلب در بالا یا گوشه و کنار یک صفحه وب نمایان می شوند.

 برای طراحی بنر عربی با ما تماس بگیرید.

گوگل ادز

چرا گوگل ادوردز مفید است؟

هنگام راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، بیشتر موفقیت شما به میزان تلاش های بازاریابی شما بستگی دارد. اگر مردم از کسب و کار شما اطلاعی نداشته باشند، چگونه می توانند با آن درگیر شوند و مشتری شوند؟ با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که گوگل ادوردز نه تنها مفید است، بلکه برای موفقیت ضروری است.

البته، تعداد زیادی پلتفرم PPC برای انتخاب وجود دارد، بنابراین چگونه می دانید که گوگل ادوردز بهترین گزینه را ارائه می دهد؟ بین پلتفرم تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، پین های تبلیغاتی پینترست و تبلیغات توییتر، گزینه های زیادی دارید، نه اینکه به تبلیغات بینگ، تبلیغات جستجوی یاهو و سایر گزینه های تبلیغات موتورهای جستجو اشاره کنیم.

اگر مطمئن نیستید که آیا باید از گوگل ادوردز استفاده کنید یا نه، یا اینکه گوگل ادوردز واقعا به کسب و کار شما کمک می کند، با اهداف تجاری خود شروع کنید. آیا می خواهید ترافیک بیشتری ایجاد کنید؟ سرنخ های بیشتری کسب کنید؟ تبدیل های بیشتری می بینید؟ راه های زیادی برای دستیابی به این اهداف وجود دارد، مانند ایجاد یک استراتژی سئو و بهینه سازی محتوای خود یا تحقیق و پیاده سازی کلمات کلیدی مرتبط، اما ترکیب گوگل ادوردز نیز می تواند به شما کمک کند.

کمپین گوگل ادوردز به کسب و کار شما رونق بیشتری می دهد و مطمئن می شود که افراد مناسب تبلیغات شما را می بینند. دستیابی به تعداد زیادی از کاربران اینترنت اگر کاربران مناسبی نباشند معنای زیادی ندارد، به همین دلیل است که یک کمپین تبلیغاتی هدفمند بسیار مهم است.

 

چگونه AdWords Bidding کار می کند؟

جایی که تبلیغ شما در یک SERP یا صفحه وب ظاهر می شود با رتبه تبلیغ شما تعیین می شود. رتبه آگهی با ضرب حداکثر پیشنهاد و امتیاز کیفیت بدست می آید. به طور معمول، بالاترین رتبه آگهی اولین (که معمولاً به معنای بهترین) موقعیت تبلیغ است را می گیرد. CPC شما که هزینه هر کلیک است و با امتیاز کیفیت شما تعیین می شود.

تنها زمانی این درست نیست که شما تنها پیشنهاد دهنده یا کمترین پیشنهاد در یک حراج AdWords هستید. در این سناریو، شما به سادگی حداکثر قیمت پیشنهادی خود را به ازای هر کلیک پرداخت می کنید و به سمت آن حرکت می کنید. حراج‌های AdWords می‌توانند تبلیغ‌کنندگانی را که عمداً و به طور مداوم با امتیازهای کیفیت پایین پیشنهاد می‌دهند، به شدت تنبیه کنند، اما آنهایی که امتیاز کیفیت بالایی دارند از رتبه‌های تبلیغاتی بالاتر و CPC پایین‌تر برخوردار می‌شوند.

اگر حراج AdWords را از دست دادید، نگران نباشید. Google میلیاردها حراج را در هر ماه اجرا می کند، به این معنی که شما بیش از اندازه فرصت برای شرکت در حراج ها را دارید. به طور کلی، یک حراج گوگل به این نتیجه می‌رسد که کاربران آگهی‌هایی را پیدا می‌کنند که با خواسته‌ها و نیازهایشان مرتبط است، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با مشتریان بالقوه‌ شان با کمترین قیمت‌های موجود ارتباط برقرار کنند، و از این راه گوگل پول زیادی به دست می‌آورد.

کمپین AdWords چگونه ایجاد می شود؟

برای ایجاد کمپین AdWords در گوگل، ابتدا به یک حساب کاربری گوگل نیاز دارید. بعد از اینکه حساب کاربری شما آماده شد و آماده کار شد، می توانید با مراحل زیر شروع کنید:

نوع کمپین خود را تعیین کنید

اولین حرکت شما این است که تصمیم بگیرید چه نوع کمپینی را می خواهید ایجاد کنید. ممکن است بخواهید به طور کامل از تبلیغات نمایشی، تبلیغات جستجو، تبلیغات خرید، تبلیغات ویدیویی یا گزینه دیگری استفاده کنید.

هدف خود را انتخاب کنید

هنگامی که بدانید چه نوع کمپین تبلیغاتی را می خواهید ایجاد کنید، می توانید هدف خاصی را که می خواهید برای آن بهینه سازی کنید انتخاب کنید. این امر می تواند باعث افزایش ترافیک وب سایت، ایجاد سرنخ بیشتر یا فروش بیشتر شود. پس از انجام این کار، می توانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید به هدف خود برسید: از طریق تماس های تلفنی؟ بازدید از سایت؟ ثبت نام ایمیل؟ هر سه؟ شما می توانید یک چیز خاص یا همه چیز را به یکباره انتخاب کنید.

 

کمپین خود را نام گزاری کنید

هر کمپین نیاز به یک نام دارد و اکنون می توانید نام خود را انتخاب کنید. یک نام مختصر همیشه گزینه خوبی است.

 

افزودن مکان یابی

این بدان معناست که شما می توانید مکان خاصی را برای نمایش آگهی خود تعیین کنید. گاهی اوقات مخاطبان هدف شما در یک منطقه خاص وجود دارند. این ابزار به شما امکان می دهد کمپین تبلیغاتی خود را بسته به نیاز خود به کشورها، ایالت ها، شهرها و کدهای پستی خاص محدود کنید.

 

استراتژی پیشنهادی خود را انتخاب کنید

بهترین گزینه در اینجا CPC دستی است زیرا کنترل کامل را به شما می دهد، اما گزینه های دیگری برای مطالعه وجود دارد.

بودجه روزانه و سایر اطلاعات خود را تنظیم کنید

اکنون می توانید بودجه روزانه کمپین، روش تحویل کمپین و تاریخ شروع و پایان کمپین خود را تنظیم کنید.

 

تبلیغ خود را ایجاد کنید

شما در نهایت برای ایجاد تبلیغ خود آماده هستید. در یک یا دو عنوان یک توضیح و هر افزونه تبلیغاتی که دوست دارید کمپین را کامل کنید وارد کنید. وقتی کارتان تمام شد، آماده پخش است.

حالا آگهی خود را برای بررسی ارسال کنید و ظرف یک یا دو روز، باید آماده باشید!

گوگل ادوردز بهترین دوست یک تجارت آنلاین است. Directive یک آژانس PPC در سطح جهانی است که کمپین های تبلیغاتی را توسعه می دهد که باعث رشد تجارت آنلاین شما می شود.

آیا تبلیغات گوگل واقعا کار می کند؟

گوگل ادوردز می تواند برای انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک  مفید باشد. این یک شکلی از تبلیغات به صرفه است که اگر به صورت صحیح  مدیریت شود می تواند مشتریان واجد شرایط را در بازار هدف قرار بدهد.

  • نکته کلیدی برای اینکه گوگل ادوردز برای شما کار کند، استراتژی‌های پیشنهاد قیمت، تحقیق کلمات کلیدی، ساختار حساب و ..است.
  • هر چقدر که می‌توانید برای هر کمپین خرج کنید،و برنامه ریزی کنید و بودجه روزانه خود را بر اساس آن تنظیم کنید و هزینه‌ها را مدیریت کنید.
  • جستجوی کلمه کلیدی مورد نظرتان را انجام دهید و به عبارت ها و کلمه های کلیدی دقیق با قیمت های بیشتر پیشنهاد دهید تا کلیک های مرتبط تردریافت کنید.
  • هنگام ایجاد تبلیغات مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی مرتبط و فریبنده هستند تا بیننده کلیک کند.
  • سعی کنید برای تقویت برند خود مجدادا بازاریابی انجام دهید.

اگر هنوز نمی‌دانید که آیا گوگل ادوردز ارزش هزینه کردن را دارد یا نه، بهتر است از کارهای کوچک شروع کنید، و بر اساس نتایج تنظیم کنید و اگردیدید کمپین‌های شما فروش مقرون‌ به‌ صرفه و سودآوری ایجاد می‌کنند، آن را دو برابر کنید.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید