logo
جستجو کردن

کسب و کار های اینستاگرامی

چرا کسب و کار های اینستاگرامی  کلید موفقیت در تجارت الکترونیک است؟

همه ما می دانیم که اینستاگرام چقدر برای به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوها با دوستان و خانواده ما عالی است، اما همچنین کانالی باورنکردنی از بازاریابی تجارت الکترونیک برای کسب و کار های اینستاگرامی است. اما چرا؟

خوب، یک دلیل واضح فرمت اینستاگرام است .

به دلیل این ماهیت بصری، اینستاگرام فرصت های گسترده ای را برای مشاغل تجارت الکترونیکی که به دنبال نمایش محصولات خود هستند، در اختیار دارد. چه از طریق عکس‌های معمولی، ویدئوها یا استوری‌های اینستاگرام، میلیون‌ها کسب‌وکار یاد گرفته‌اند که ایجاد حضور بصری در اینستاگرام می‌تواند تا حد زیادی بازاریابی تجارت الکترونیک آنها را تقویت کند به همین دلیل کسب و کار های اینستاگرامی بسیار پر طرفدار شده است.

همچنین این واقعیت وجود دارد که کاربران اینستاگرام بیشتر از کاربران عادی رسانه های اجتماعی درگیر هستند. و در حالی که روندها نشان می دهد که تعامل اینستاگرام در حال کاهش است، اما این پلتفرم همچنان در مقایسه با توییتر و فیس بوک نرخ تعامل بالاتری را برای مشاغل ایجاد می کند.

اما کاربران اینستاگرام فراتر از تعامل ساده هستند ،آنها معمولاً خریداران آنلاین نیز هستند . طبق یک مطالعه ، ۷۲ درصد از کاربران اینستاگرام پس از دیدن چیزی در اینستاگرام تصمیم به خرید می‌گیرند که محبوب‌ترین دسته‌بندی‌ها شامل لباس، آرایش، کفش و جواهرات است.

نحوه ثبت نام برای حساب کاربری اینستاگرام :

1. برنامه اینستاگرام را برای iOS ، اندروید یا ویندوز دانلود کنید.

2. برنامه را باز کنید و روی Sign up ضربه بزنید .

3. آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اگر قصد دارید به چندین کاربر اجازه دسترسی بدهید یا می‌خواهید حساب تجاری اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل کنید، مطمئن شوید که از یک آدرس ایمیل مدیر برای ثبت نام استفاده می‌کنید یا روی Log in with Facebook ضربه بزنید .

4. نام کاربری و رمز عبور خود را انتخاب کنید و اطلاعات نمایه خود را وارد کنید.

5. روی Next ضربه بزنید .

 

نحوه تغییر حساب شخصی به حساب تجاری اینستاگرام :

 اولین قدم برای کسب و کار های اینستاگرامی ایجاد یک حساب تجاری اینستگرام است.

1. از نمایه خود، روی منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

2. روی تنظیمات ضربه بزنید .

3. روی Account ضربه بزنید .

4. Business را انتخاب کنید.

5. اگر قصد دارید حساب های تجاری اینستاگرام و فیس بوک خود را متصل کنید، مراحل اتصال حساب خود را به صفحه فیس بوک خود دنبال کنید.

6. دسته کسب و کار خود را انتخاب کنید و جزئیات تماس مربوطه را اضافه کنید.

۷- روی Done ضربه بزنید .

حساب تجاری اینستاگرام

مزایای ایجاد کسب و کار های اینستاگرامی

  • کسب و کار در هر اندازه ای که باشد می‌تواند رشد کند

کسب و کار های اینستاگرامی می‌توانند با حضور فعال و حفظ روال حداقل یک پست در روز، آگاهی از برند خود را افزایش دهند و به مخاطبان هدف خود دست یابند. اینگونه است که هر دو نام آشنا مانند کوکاکولا و آدیداس و همچنین تعداد زیادی از مشاغل کوچک به طور مؤثر از اینستاگرام برای پیشرفت استفاده کرده اند.

نکته: حداقل یک پست در روز را برای افزایش آگاهی از برند و رشد پایه فالوور خود حفظ کنید.

  • کسب و کارها می توانند مستقیماً از اینستاگرام درآمد کسب کنند.

اینستاگرام در طول سال‌ها تکامل یافته است تا فروش تجارت الکترونیک روی پلتفرم را فعال کند. امروزه تاکید بیشتری بر کسب درآمد از طریق قرار دادن محصول است. آخرین به روز رسانی، تب Shop است که به طور برجسته در داک هوم اینستاگرام قرار دارد و به کاربران امکان می دهد برندها را مستقیماً از طریق اینستاگرام کشف و خرید کنند. اینستاگرام همچنین پست‌های قابل خرید را ارائه می‌دهد که به کسب و کار های اینستاگرامی اجازه می‌دهد تا برچسب‌هایی را به محصولات در عکس‌های خود با لینک‌هایی که شامل توضیحات محصول، قیمت و قابلیت «خرید هم‌اکنون» است، اضافه کنند که کاربر را به فروشگاه آنلاین شما هدایت می‌کند.

با این خدمات، جذب فروش واقعی از سایت برای یک تجارت ساده است. 72 درصد از کاربران اینستاگرام گزارش دادند که  حداقل یک بار محصولات را از طریق پلتفرم رسانه های اجتماعی خریداری کرده اند، نتایج به سختی قابل چشم پوشی است.

  • استوری ها کسب و کار های اینستاگرامی شما را قابل اعتماد می کنند.

اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن به مشتریان بالقوه است که شما چیزی بیش از یک شرکت بدون چهره هستید. این را می توان از طریق بسیاری از ویژگی های برنامه انجام داد، اما شما واقعاً می توانید با پست ها و داستان های زنده تأثیر بگذارید.

بهترین راه برای استفاده از داستان های زنده این است که اطلاعاتی از پشت صحنه در مورد شرکت خود و افرادی که در آنجا کار می کنند نشان دهید. برخی از نمونه‌ها ویدئوهایی هستند که نحوه ساخت محصولات را نشان می‌دهند، ویدئوهایی از تعامل کارمندان دفتر با یکدیگر و جلسات پرسش و پاسخ زنده بین شما و مخاطبانتان.

پست‌های لایو اینستاگرام همچنین راهی عالی برای ایجاد رابطه، اعتماد و اعتبار با فالوورها و همچنین نشان دادن اینکه جنبه انسانی در کسب‌وکار شما وجود دارد، است. اگر مصرف‌کنندگان شما را چیزی بیش از نهادی می‌بینند که می‌خواهد پول آنها را بگیرد، ممکن است اعتماد بیشتری به برند شما داشته باشند.

  • می توانید با اینفلوئنسرهاهمکاری کنید.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی به میان می آید، شما کاربران همیشگی خود و سپس اینفلوئنسرها دارید. اینفلوئنسرها افراد مشهور فضای مجازی هستند که اغلب یک برند یا محصول را تبلیغ می کنند و آن را در جریان اصلی قرار می دهند و برای پیشرفت کسب و کار های اینستاگرامی یک عامل مهم و تاثیر گذارند.

اگر با یک اینفلوئنسر معروف همکاری می‌کنید، او می‌تواند شرکت یا محصول شما را تنها با چند پست برای میلیون‌ها دنبال‌کننده که علاقه مند به محصول شما هستند به اشتراک بگذارد و آن ها را به مشتریان همیشگی شما تبدیل کند.

  • هشتگ ها می توانند بازدید کسب و کار های اینستاگرامی شما را افزایش دهند.

هشتگ‌های محبوب اینستاگرام مانند #ShareaCoke کوکاکولا و #MyCalvins از Calvin Klein صنعت را تکان داد واین شرکت‌های محبوب را بیش از پیش شناخته شده‌ تر کرد.

ممکن است شما کوکاکولا نباشید، اما استفاده موثر از هشتگ ها می تواند در کسب و کار های اینستاگرامی معجزه کند تا کسب و کار شما را متمایز از بقیه کند.

  • شما می توانید به طور موثر با مشتریان تعامل داشته باشید.

واقعیت این است که مردم دوست دارند نظرات خود را اعلام کنند، به خصوص اگر چیزی را دوست داشته باشند. اینستاگرام بستری برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری پست های مورد علاقه کاربران است. هر چه تعداد لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید، شرکت شما بیشتر دیده می شود. می‌توانید با گرفتن عکس‌های باکیفیت، استفاده از هشتگ‌های محلی و همکاری با اینفلوئنسرها این تعامل را بیشتر کنید.

  • می توانید مراقب رقبا باشید.

شرکت شما می تواند از اینستاگرام برای زیر نظر گرفتن رقبایتان و نحوه تعامل آنها با فالوورهای خود استفاده کند. با دقت تماشا کنید تا متوجه شوید که آنها چند باردر روز پست می کنند، چه چیزی را پست می کنند و چگونه با فالوورهای خود ارتباط برقرار می کنند. می توانید از اطلاعاتی که جمع آوری می کنید برای تعریف بهتر استراتژی شخصی خود استفاده کنید.

  • راه های زیادی برای خلاقیت ارائه می دهد.

یک مزیت بزرگ این برنامه برای کسب و کار های اینستاگرامی خلاقیتی است که ارائه می دهد. در اینستاگرام، تیم بازاریابی شما می‌تواند راه‌های جدیدی برای جلب توجه و افزودن فالوور و مشتریان جدید ارائه دهد. با ترکیب کردن آن با مسابقات، تصاویر زنده، ویدیوهای تعاملی و موارد دیگر، به مردم نشان دهید که برند شما دارای شخصیت است و خرید کردن از شما جذاب است.

  • از طریق تبلیغات اینستاگرام به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.

 در کسب و کار های اینستاگرامی با تبلیغات، می توانید به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و با تبلیغات قابل تنظیم و ردیابی، دسترسی خود را افزایش دهید. شما می توانید جمعیت شناسی خاصی را هدف قرار دهید، به وب سایت خود پیوند دهید و داده های ارزشمند کاربر را جمع آوری کنید که می تواند به اطلاع رسانی سایر کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما کمک کند.

  • از بینش اینستگرام ( Instagram Insights )برای بهبود استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

اگر به ‌تازگی شروع به راه‌اندازی کسب و کار های اینستاگرامی خود کرده‌اید ، استفاده از Instagram Insights می‌تواند اطلاعات خاص و مرتبطی در مورد فالوورهای خود و نحوه عملکرد محتوایتان در اختیار شما قرار دهد، که می‌توانید از آن برای بهبود سایر کمپین‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. بینش اینستگرام اطلاعاتی در مورد سن و جنسیت فالوورهای شما، موقعیت مکانی آنها، زمانی که معمولاً در برنامه هستند، عملکرد هر پست و بهترین زمان از روز برای پست کردن شما ارائه می دهد.

به دلیل این مزیت هاست است که افراد بیشتری نسبت به قبل به اینستاگرام توجه می کنند و شما با نپیوستن به این پلتفرم قدرتمند رسانه اجتماعی، میلیون ها مشتری بالقوه را نادیده می گیرید. نکاتی را که در اینجا یاد گرفتید استفاده کنید و از آنها برای ایجاد و یا بهبود کسب و کار های اینستاگرامی خود استفاده کنید.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید