logo
جستجو کردن

پر بازدید ترین سایت های دنیا👑🌎✨

پر بازدید ترین سایت های دنیا ،نظرات آفریقا، آسیا، استرالیا، آسیای مرکزی، اروپا، خاورمیانه، اخبار، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، جهان

شبکه جهانی وب، مردم و فرهنگ ها را تقریباً از هر نقطه از سیاره ما به هم مرتبط کرده است.

دسترسی فوری به هر اطلاعاتی از هر کشور و ابزارهایی برای ترجمه محتوا از یک زبان به زبان دیگر را فراهم می کند. اما در حالی که وب اشکال و ایده های بدیع را در سراسر جهان معرفی کرده است، نتوانسته است کاربران بین المللی خود را به طور کامل یکسان کند.

در واقع، در سال‌های اخیر، تفسیر بر این موضوع متمرکز شده است که چگونه اینترنت روش‌های مختلف تفکر را قطبی می‌کند.

 در همین حال، هدف از آنلاین شدن موضوعی از تنوع فرهنگی است. به عنوان مثال، پرویی ها بیشتر از هر کس دیگری زمان صرف پخش تلویزیون و فیلم می کنند، در حالی که فیلیپینی ها به طور متوسط ​​روزانه 4 ساعت و 15 دقیقه را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند.

مسدود کردن جغرافیایی کاربران را در برخی کشورها از دسترسی به وب‌سایت‌های خاص منع می‌کند، در حالی که بخش‌های بزرگی از آفریقا و آسیا آنلاین نیستند.

پر بازدید ترین سایت های دنیا

ویکی‌پدیا به طور کلی از پر بازدید ترین سایت های دنیا است که در 43 کشور تاج را از آن خود کرده است و پس از آن توییتر در 10 کشور محبوب است.

پر بازدید ترین سایت های دنیا :آمریکای شمالی

اگرچه ویکی‌پدیا پربازدیدترین سایت در 4 کشور است، اما سه کشور برجسته در منطقه ترجیح می‌دهند زمان آنلاین خود را در جای دیگری اولویت‌بندی کنند. بنابراین در حالی که ایالات متحده از میکرو وبلاگ های آمازون و مکزیک در توییتر خرید می کند، کانادا برای دریافت اخبار اینترنتی روزانه خود به Reddit می رود.

پر بازدید ترین سایت های دنیا :آمریکای جنوبی

طیف گسترده ای از وب سایت ها بیشترین بازدید را در سراسر آمریکای جنوبی دارند. اروگوئه و برزیل می بینند که رسانه های خبری ملی Montevideo و UOL رتبه اول را دارند، در حالی که شیلی و بولیوی اغلب به سایت های اجتماعی توییتر و بلاگ اسپات سر می زنند.

 با این حال، به طور کلی، ویکی پدیا محبوب ترین سایت در این قاره است، به عنوان پربازدیدترین سایت در کلمبیا، اکوادور، پاراگوئه و پرو.

پر بازدید ترین سایت های دنیا :اروپا

یک برنده واضح در اروپا برای پربازدیدترین وب سایت وجود دارد، زیرا ویکی پدیا بازدیدهای بی شماری را در سراسر قاره دارد. دایره المعارف دیجیتال در 15 کشور از جمله آلمان، ایرلند و پرتغال محبوب ترین است. فقط یک وب سایت دیگر می تواند ادعا کند که پربازدیدترین سایت در چندین کشور اروپایی است، زیرا vk.com محبوب ترین سایت در روسیه و بلاروس است.

پر بازدید ترین سایت های دنیا :خاورمیانه و آسیای مرکزی

طیف گسترده ای از وب سایت ها ادعا می کنند که بیشترین بازدید را در سراسر آمریکای جنوبی دارند. اروگوئه و برزیل می بینند که رسانه های خبری ملی Montevideo و UOL رتبه اول را دارند، در حالی که شیلی و بولیوی اغلب به سایت های اجتماعی توییتر و بلاگ اسپات سر می زنند.

 با این حال، به طور کلی، ویکی پدیا محبوب ترین سایت در این قاره است، به عنوان پربازدیدترین سایت در کلمبیا، اکوادور، پاراگوئه و پرو.

پر بازدید ترین سایت های دنیا :آفریقا

ویکی پدیا پربازدیدترین سایت در 8 کشور در سراسر آفریقا است. با این حال، سه وب سایت نیز به عنوان پربازدیدترین وب سایت های این قاره رتبه بالایی دارند.

 سایت شبکه اجتماعی توییتر در مصر، آفریقای جنوبی و زامبیا در صدر قرار گرفت. بازار مگا آمازون در بوروندی، گینه و مالاوی محبوب‌ترین بازار را نشان داد. در حالی که سایت خبری ورزشی Kooora پربازدیدترین سایت در الجزایر، اتیوپی و مراکش بود.

پر بازدید ترین سایت های دنیا :آسیا و اقیانوسیه

ویکی پدیا در بیشتر آسیا و اقیانوسیه به عنوان پربازدیدترین وب سایت در 7 کشور از جمله استرالیا، هند و پاکستان حکم فرماست.

رسانه های اجتماعی و سایت های وبلاگ نویسی نیز در این منطقه محبوب هستند، زیرا توییتر پربازدیدترین سایت در اندونزی و لائوس است. نیوزلند و فیلیپین به Reddit سرازیر می شوند و ژاپن به Livedoor مراجعه می کنند.

پر بازدید ترین سایت های دنیا  در زمینه خبری

در دنیای همیشه متصل، دسترسی به پوشش اخبار فوری به سنگ بنای اینترنت تبدیل شده است. به گزارش رویترز، سایت های خبری آنلاین اکنون منبع اصلی خبری برای بیش از نیمی از جمعیت هستند. تحقیقات نشان می‌دهد که خوانندگان جهانی اغلب به BBC مراجعه می‌کنند و آن را به محبوب‌ترین سایت در ۱۲ کشور تبدیل می‌کند. پس از آن) Kooora 8 کشور(، سپس Marca، Ria و نیویورک تایمز )5 کشور قرار دارند.

پر بازدید ترین سایت های دنیا در زمینه غذا و نوشیدنی

وقتی زمان شام فرا می رسد، بسیاری از ما برای الهام گرفتن و راهنمایی در مورد اینکه چه چیزی بپزیم، آنلاین می شویم. همانطور که از نام دامنه پیداست، می توانید هر وعده غذایی را که می خواهید در allrecipies.com پیدا کنید و آن را به محبوب ترین سایت در هفت کشور تبدیل کنید.

Russianfood.com از نزدیک آن را دنبال می کند، زیرا شش کشور به دنبال غذاهای محلی معروف در سراسر اروپای شرقی و آسیای مرکزی هستند.

پر بازدید ترین سایت های دنیا در زمینه مد

سایت‌های مد و پوشاک آنلاین در حال رونق هستند زیرا مشتریان در جستجوی جدیدترین موارد اضافه شده به کمد لباس خود هستند.

 به گزارش تلگراف، پیش‌بینی می‌شود که فروش آنلاین لباس که با قیمت‌های رقابتی، تحویل سریع و راحتی غیرقابل انکار جذب شده است، در سال 2022 از فروش در فروشگاه‌ها پیشی بگیرد و غول مد سریع شین به عنوان برترین سایت مد در 26 کشور جهان پیشتاز است.

پر بازدید ترین سایت های دنیا در زمینه بانکی

مدیریت پول شما هرگز آسان‌تر نبوده است، زیرا بانکداری آنلاین به ما امکان می‌دهد با کلیک یک دکمه خرج، ارسال و پس‌انداز کنیم.

 به گفته Statista، از آنجایی که تقریباً 2.2 میلیارد نفر به طور منظم از خدمات بانکداری دیجیتال استفاده می کنند، جای تعجب نیست که وب سایت های بانکی ترافیک زیادی را جذب می کنند. تیم میزبانیگر دریافت که xe.com یک سایت بانکی است که در 9 کشور در سراسر جهان مورد علاقه است.

نتیجه

ویکی پدیا پربازدیدترین سایت در 43 کشور است، بیش از هر وب سایت دیگری.

آمازون برترین سایت در ایالات متحده و 3 کشور دیگر از نظر تعداد بازدیدکنندگان است.

پربازدیدترین سایت در بریتانیا bbc.co.uk است.

BBC پربازدیدترین سایت خبری در اکثر کشورهاست.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید