قالب های برتر وردپرسی👑⚒🌍

قبل از اینکه به سراغ معرفی قالب های برتر وردپرسی برویم، یک توضیح سریع بدهیم از آنچه که تم ها در وردپرس ارائه میدهند :

تم ها در وردپرس نحوه ظاهر وب سایت شما را کنترل می کنند و تا حدی در عملکرد وب سایت شما نقش دارند.

در حالی که از نظر فنی امکان ساخت تم خود وجود دارد، سریع ترین و ساده ترین راه برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده، زیبا و کاربردی، دریافت یک تم از پیش ساخته شده است.

به معنای واقعی کلمه هزاران تم رایگان وردپرس و هزاران تم پولی یا «پریمیوم» در اینترنت وجود دارد. برخی از آنها شگفت انگیز هستند … اما بیشتر آنها، اصلا خوب نیستند.

واقعیت این است که یک تم فقط یک قالب وردپرس نیست.

این می تواند مسائل امنیتی، اشکالات، آسیب رساندن به سئو را به شما وارد کند ، یا حتی مزاحمت هایی را در سایت شما ایجاد کند (مانند عدم به روز رسانی یا سازگاری با سایر خدمات).

به عبارت دیگر، همه قالب‌های وردپرس یکسان نیستند و مطمئناً یافتن یک تم باکیفیت برای ساختن سایت خود سودمند است. بنابراین، در اینجا لیستی از تم های وردپرس معتبر و با کیفیت بالا وجود دارد که به نظر من بهترین هستند.

کدام قالب وردپرس بهترین است؟

در معرفی قالب های برتر وردپرسی باید گفت وردپرس بسیار انعطاف پذیر است و می توان از آن برای پروژه های مختلف وب سایت استفاده کرد. برخی از تم های وردپرس بهتر از بقیه هستند، بسته به اینکه برای چه چیزی از وردپرس استفاده می کنید.

معرفی برخی از قالب های برتر وردپرسی

  • به طور کلی بهترین تم- StudioPress
  • بهترین برای سئو -GeneratePress
  • بهترین ویرایشگر بصری – تم های زیبا Elegant Themes
  • بهترین صفحه ساز فرود -OptimizePress
  • بهترین تم عضویت – BuddyBoss
  • بهترین تم سبک – GeneratePress
  • بهترین تم WooCommerce – Astra

توضیح برخی از این قالب های برتر وردپرسی:

StudioPress در قالب های برتر وردپرسی

از این تم وردپرس بیشتر در وبلاگ‌ها استفاده می شود. اگرچه سریع‌ترین قالب وردپرس نیست، اما بسیار مناسب سئو است و دارای بسیاری از تم‌ های از پیش ساخته شده برای استفاده در وبلاگ خود است.

تم های StudioPress یکی از با کیفیت ترین تم ها در لیست قالب های برتر وردپرسی است و بر اساس چارچوب Genesis ساخته شده است. این وب سایت یک تم سفارشی بر اساس StudioPress Genesis است.

در نهایت، انتخاب قالب وردپرس شما می تواند به طور چشمگیری بر سئو تاثیر بگذارد. باز هم به همین دلیل است که توصیه می کنم از StudioPress به عنوان موضوع وردپرس خود استفاده کنید.

چندین تم ممتاز و رایگان برای انتخاب دارد و همه آنها به طور منظم به روز می شوند.اگرچه، بر خلاف سایر تم های وردپرس، ویرایشگر وب سایت بصری ندارد.

GeneratePress در قالب های برتر وردپرسی

  • یک تم سبک وردپرس که بر روی سرعت، ثبات و دسترسی تمرکز دارد.
  • یک نسخه رایگان و یک نسخه Premium دارد که یک تم ساز، یک سایت ساز از طرح های از پیش تعریف شده را اضافه می کند.
  • یک تم محبوب و رایگان وردپرس است.
  • یک تم ساز اضافه می کند که از ویرایشگر بصری داخلی گوتنبرگ استفاده می کند که به شما امکان می دهد وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای در کمترین زمان ایجاد کنید.
  • با بیش از 80 قالب وردپرس برای انتخاب GeneratePress Premium دارای تم هایی برای مشاغل، وبلاگ ها و وب سایت های تجارت الکترونیک است.

Elegant Themes در قالب های برتر وردپرسی

 یک ویرایشگر بصری وردپرس است که شامل محبوب ترین تم Divi است. این یک گزینه عالی برای ساخت وب سایت وردپرسی خود به جای استفاده از ویرایشگر داخلی گوتنبرگ است.

تخصص Elegant Themes دقیقاً همان چیزی است که حدس می زنید ،طرح های ظریف.

 تم های آنها زیبا هستند و قابلیت های داخلی زیادی دارند. آنها را می توان برای انواع زیادی از وب سایت ها و پروژه ها استفاده کرد.

 

Elementor Pro درقالب های برتر وردپرسی

اگر از ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس متنفرید و به دنبال یک سازنده وب سایت بصری با کاربری ساده تر هستید، ممکن است بخواهید Elementor را در نظر بگیرید. آنها دارای یک تم و افزونه وردپرس مستقل یا راه حل میزبانی هستند که اخیراً اضافه شده است. نقطه ضعف Eelementor سازگاری با افزونه های وردپرس محور گوتنبرگ است.

در حال حاضر 10 میلیون وب سایت وردپرسی از Elementor استفاده می کنند.

Elementor یکی از اولین سازندگانی بود که یک تابع کشیدن و رها کردن واقعی را برای تم‌های خود ایجاد کرد، مشابه سایر ویرایشگرهای بصری مانند InMotion’s BoldGrid و Elegant Theme’s Divi builder. آنها قالب های وردپرس زیادی برای انتخاب دارند.

آنها اخیراً یک گزینه میزبانی اضافه کرده اند که آنها را به یک گزینه سازنده وب سایت نیز تبدیل کرده است.

Beaver Builder در قالب های برتر وردپرسی

مشابه Elementor و Divi، Beaver Builder یک ویرایشگر بصری وردپرس WYSIWYG است که جایگزین ویرایشگر داخلی گوتنبرگ می شود. برخی از جلوه های بصری پیشرفته موجود در دیگر سازندگان وردپرس را ندارد.

قالب Beaver Builder

Beaver Builder یکی دیگر از ویرایشگرهای تصویری کشیدن و رها کردن برای وردپرس است. در حالی که استفاده از آن آسان است ولی من شخصاً گزینه های محبوب تر مانند Elementor و Elegant را ترجیح می دهم.

OptimizePress در قالب های برتر وردپرسی

اگر به دنبال صفحه فرود وردپرس هستید، این صفحه ای است که من توصیه می کنم. گزینه های ادغام زیادی دارد و بسیاری از طرح های صفحه فرود با ظاهر حرفه ای از پیش ساخته شده است. این یک گزینه بسیار ارزان تر از استفاده از سرویسی مانند ClickFunnels است.

اگر به دنبال ایجاد صفحات فروش حرفه ای برای محصولات هستید، OptimizePressمناسب شما نیست.

به جای استفاده از سرویسی مانند Unbounce، OptimizePress به شما این امکان را می دهد که با میزبانی وردپرس بمانید و مزیتی که می توانید از افزونه های وردپرس در صفحات فرود خود استفاده کنید.

OptimizePress تم وردپرسی است که من خودم هنگام ایجاد صفحات فرود از آن استفاده می کنم. این به شما امکان می دهد قیف های فروش را به صورت بصری و انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به استفاده از ویرایشگر داخلی گوتنبرگ ایجاد کنید.

آنها اخیرا OptimizeFunnels را اضافه کرده اند که می توانید صفحاتی را با قالب های از پیش ساخته شده آنها ایجاد کنید.

Astra در قالب های برتر وردپرسی

یک تم محبوب وردپرس که من برای وبلاگ نویسانی که تازه شروع به کار کرده اند توصیه می کنم. نسخه Pro بسیاری از بلوک های گوتنبرگ را اضافه می کند تا در زمان ایجاد یک وب سایت حرفه ای صرفه جویی کند.

مضامین وردپرس آنها از WooCommerce پشتیبانی می کند که اگر می خواهید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید یک امتیاز است.

قالب Astra

با بیش از 180 قالب برای انتخاب از تم Astra یک انتخاب محبوب برای بسیاری از کاربران وردپرس است. تمرکز آنها بر روی صفحات وب با بارگذاری سریع است و به این وعده عمل می کنند.

Astra نه تنها با ویرایشگر بلوک داخلی گوتنبرگ کار می کند، بلکه یکی از معدود قالب های وردپرس است که با ویرایشگرهای بصری Elementor، Beaver Builder و Brizy کار می کند.

نسخه Pro بسیاری از عملکردها و بلوک های از پیش ساخته شده را برای صرفه جویی در زمان و سرعت بخشیدن به ایجاد یک وب سایت اضافه می کند.

Kadence WP در قالب های برتر وردپرسی

یک تم وردپرس که نه تنها از گوتنبرگ بلکه بسیاری از ویرایشگرهای بصری دیگر مانند Elementor و Beaver Builder پشتیبانی می کند. Kadence WP تمی است که شامل 36 قالب برای ایجاد یک وب سایت در کمترین زمان است. آنها الگوهایی برای هر کسب و کار آنلاین نوپا از وبلاگ های شخصی دارند. پشتیبانی WooCommerce داخلی است و دارای برخی عملکردهای پیشرفته است که طراحان گرافیک دوست دارند از آن استفاده کنند.

TemplateMonster در قالب های برتر وردپرسی

TemplateMonster دارای مجموعه ای عالی از تم ها است ، چه به دنبال طراحی چند منظوره باشید و چه چیزی خاص تر. طراحان آنها کاملا باتجربه هستند، بنابراین می دانید که یک محصول عالی به دست خواهید آورد. به علاوه، خدمات مشتری آنها بسیار شگفت انگیز است.

علاوه بر قالب‌های بالا بهترین، منعطف ترین و پرکاربردترین قالب وردپرسی قالب زفایر و ایمپرزا هستند که امکانات فوق العاده ای را برای طراحان سایت ها فراهم می‌کنند.

شما میتوانید برای طراحی سایت وردپرسی عربی با ما تماس بگیرید.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید