عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی🤖🦾🧠

10  مورد از عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی که شما را شگفت زده می کند

ما اغلب در مورد اینکه هوش مصنوعی چقدر برای مراقبت های بهداشتی، مالی، امنیت و سایر حوزه های تجاری مفید و مهم است صحبت می کنیم.

 حالا بیایید تعدادی از عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی را با هم ببینیم.

این مطلب مجموعه ای از خنده دارترین، باور نکردنی ترین و عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی در چند سال اخیر است.

روبات های آوازخوان، آبجوساز، … از عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی

1.  ربات سوفیا اکنون می تواند آواز بخواند

 اولین ربات از مجموعه عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی سوفیاست، سوفیا یک ربات انسان نما است که قادر به برقراری مکالمه است.

 سوفیا اولین اندرویدی است که تابعیت (امارات متحده عربی) و کارت اعتباری دریافت می کند. این توسط دیوید هنسون، دکترای MIT و مدیر عامل شرکت رباتیک هنسون ایجاد شده است.

سوفیا قادر است به بسیاری از سوالات پاسخ دهد و همچنین در حال یادگیری است.

این ربات اغلب در مصاحبه های تلویزیونی شرکت می کند و نظر خود را در مورد مسائل مختلف به اشتراک می گذارد.  او در چندین مصاحبه و حضور پرمخاطب ظاهر شده است.

به عنوان مثال، در مصاحبه ای که در سال 2016 با CNBC انجام داد، ادعا کرد که می خواهد به مدرسه برود، تجارت کند و با ادغام فناوری های جدید به بشریت کمک کند. با این حال او همچنین گفت که می خواهد انسان ها را نابود کند.

سال گذشته از او برای حضور در نمایش امشب با بازی جیمی فالون دعوت شد. در آنجا جوک می‌گفت، کارائوکه خواند و به نظر می‌رسید جاه‌طلبی‌هایش را بیش از حد رشد کرده بود.

2.  ربات برای ساخت آبجو

داشتن یک حس چشایی پیچیده برای ساخت آبجو بسیار مهم است. روبات های امروزی هنوز نمی توانند طعم و مزه را تحسین کنند، اما کاری که می توانند انجام دهند جمع آوری بازخورد از انسان است.

شرکت Brewing IntelligentX که مقر آن در لندن است، اولین آبجوسازی بود که آبجوی تولید شده با کمک هوش مصنوعی را معرفی کرد. چت بات آنها از مشتریان در مورد ترجیحات آنها می پرسد و از 1 تا 10 به آنها امتیاز می دهد. سپس اطلاعات را تفسیر می کند و به آبجوسازان حرفه ای می دهد.

3.  AVA ROBOTICS INC.

آوا رباتیک

آوا رباتیک رباتی طراحی کرده است که به کارگران این امکان را می دهد تا به راحتی در یک مکان دور افتاده حرکت کنند، به طوری که انگار واقعاً آنجا هستند.

این ربات ، فناوری کنفرانس ویدیویی با کیفیت بالا را با تحرک رباتیک ترکیب می کند که به کارگران راه دور اجازه می دهد تا به راحتی با همکاران خود نیز ارتباط برقرار کنند آوا نیز جزو عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی دز سال های اخیر محسوب می‌شود.

4 .چت ربات نژادپرستانه هوش مصنوعی مایکروسافت

تای مایکروسافت ربات

در سال 2016، مایکروسافت شروع به آزمایش یک ربات چت برای مکالمه و تشخیص گفتار برای توییتر کرد. اسمش را گذاشتند تای.

به محض راه اندازی، کاربران شروع به توییت کردن انواع نظرات زن ستیزانه و نژادپرستانه در مورد آن کردند. در نتیجه، چت بات می‌توانست بر خود هیتلر غلبه کند که نظراتش تا چه حد طبقه‌بندی شده است.

تای به عنوان یک طوطی که می تواند زبان طبیعی را پردازش کند، بدترین روندهای اینترنتی را در شخصیت خود جذب کرده است. و جزو عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی است.

اکنون این یک شوخی به نظر می رسد، اما ما را به فکر وا می دارد – اگر هوش مصنوعی تمام تعصبات و عادات بد جامعه ما را تقلید کند، چگونه خواهد بود؟

5.ربات  RoBoHon

RoBoHon یک گوشی هوشمند است که در ظاهر یک روبات ظاهر شده است. ربات کوچک مانند یک تلفن معمولی با صفحه نمایش شکم کار می کند، اما کارهای بیشتری نیز انجام می دهد.

ربات روبوهون که جزو عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی است ، می تواند برای هشدار تماس و موارد دیگر حرکت کند و صحبت کند. حتی یک پروژکتور در صورت خود دارد تا بتواند به جلو خم شود و تصاویر بزرگتری را روی سطوح پخش کند. این می تواند برای مشاهده مفید باشد.

البته گاهی اوقات الگوریتم با شکست مواجه می شود، اما در کل نتایج چشمگیر هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس خود را آپلود کنید و از میان گزینه های از پیش تعریف شده موجود، مجموعه سبکی را که دوست دارید انتخاب کنید.

6.ربات های استریپر

در نمایشگاه سبیت 2014 در هانوفر، توسعه‌دهنده نرم‌افزار آلمانی توبیت غرفه‌ای داشت که دو ربات رقصنده قطبی و یک ربات دی جی را با یک مگافون برای سر به نمایش می‌گذاشت. این دو ربات میتوانستند به شکل همزمان با موسیقی برقصند.

7. ربات Robear

Robear یک عروسک با تکنولوژی بالا است که برای بلند کردن یک بیمار مسن از تخت روی صندلی چرخدار طراحی شده است.

Robear از Toshiharu Mukai، دانشمندی که تیم تحقیقاتی سیستم‌های حسگر ربات را در مرکز همکاری Riken-SRK برای تحقیقات ربات تعاملی انسانی رهبری می‌کند، می‌آید. Robear سومین خرس روبات تیم است و جزو عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی در سال های اخیر است.

8  .ربات SPOT

Spot تنها یکی از ربات های مختلف است که توسط Boston Dynamics ساخته شده است. او کوچکتر از نسل اول LS3 Big Dog است، اما به همان اندازه توانمند است.

Spot یک ربات 73 کیلوگرمی با نیروی الکتریکی و هیدرولیکی است که می تواند راه برود، یورتمه بیفتد، بالا برود، لگد بزند و ایستاده بماند. امیدواریم گوگل به زودی آن را برای استفاده همه تطبیق دهد.

9. استانفورد

یک پهپاد با پای پرنده

مهندسان استنفورد ربات جدیدی با ویژگی های الهام گرفته از یک پرنده ساخته اند که شامل پنجه ها، انگشتان پیچ خورده و پاهای قابل خم شدن است.

تحقیقات منتشر شده رباتی را نشان می دهد که می تواند مانند یک پرنده روی شاخه ها و سطوح دیگر فرود بیاید. این مطمئناً فرود هواپیماهای بدون سرنشین و روبات‌های آینده و همچنین کارهای دیگر در جاهای بیشتری را آسان تر می‌کند.

 .10 شیائومی

شیائومی CyberDog

اگر ظاهر Spot را دوست دارید اما چیزی مقرون به صرفه تر می خواهید، ظاهر CyberDog شیائومی را دوست خواهید داشت.

این یک ربات چهارپا است که می تواند با سرعت 3.2 متر در ثانیه حرکت کند. این قابلیت ردیابی حرکت اشیا، ایجاد نقشه های بلادرنگ، اجتناب از موانع در حین حرکت و موارد دیگر را دارد.

CyberDog توسط Jetson Xavier A.I انویدیا طراحی شده است. پلتفرم، بنابراین اطلاعات جدی زیر کاپوت نیز دارد.

در پایان:

اینها برجسته ترین موارد از عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی تا امروز هستند. در ادامه چه انتظاری خواهیم داشت؟  ربات حیوانات خانگی؟ ما می گوییم هر چیزی ممکن است.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

یک نظر در “عجیب ترین ربات های هوش مصنوعی🤖🦾🧠

  1. عباس محمدی گفت:

    ممنوم از مقاله بسیار خوبتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید