سایت های چند زبانه🌍👅🗣

Multi-lingual

دلایلی که از نام آن پیداست، سایت های چند زبانه وب سایتی است که آن را بیش از یک زبان باشد.

در حالی که درست است زبان انگلیسی همچنان بر اینترنت مسلط است آمار نشان می دهد که 25.2٪ از کاربران اینترنت انگلیسی صحبت می کنند ، زبان های دیگر نیز وجود دارند که به طور خاص به استفاده از آنها می پردازند، مانند چینی، اسپانیایی ، عربی، پرتغالی و غیره. به این نمودار فوق العاده مفید از Statista در سال 2019 نگاهی بیندازید:

10 زبان برتر 76.3 درصد از کاربران جهانی اینترنت را تشکیل می دهند که عدد قابل توجهی است.

حالا تصور کنید که چینی و اسپانیایی را به وب سایت فقط انگلیسی خود اضافه کرده اید. این به شما این فرصت را می دهد که به 27.2٪ بیشتر از کاربران اینترنت دسترسی پیدا کنید، به همین دلیل است که وب سایت های چند زبانه مهم هستند .

5 دلیل برای نیاز به سایت های چند زبانه

هنوز متقاعد نشده اید که به یک وب سایت چند زبانه نیاز دارید؟ در اینجا 5 دلیل بزرگ و بسیار مهم برای گنجاندن چندین زبان در وب سایت شما آورده شده است:

1. اینترنت فقط توسط انگلیسی زبانان استفاده نمی شود

با وجود این واقعیت که آنها اکثر کاربران جهانی را تشکیل می دهند، انگلیسی زبانان تنها کسانی نیستند که از اینترنت استفاده می کنند. زبان های پرکاربرد دیگری نیز وجود دارند که اگر آنها را در وب سایت خود پیاده سازی کنید، می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

پس از اینکه مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل کردید، آنها کسب و کار شما را به دوستان و خانواده خود توصیه می کنند و حتی ممکن است در مورد آن در رسانه های اجتماعی پست بگذارند و اخبار کسب و کار شما را منتشر کنند و اعتبار بیشتری به شما بدهند.

چند زبانه بودن بر فروش تاثیر می گذارند – سایت های چند زبانه فروش را به ارمغان می آورند.

اعتبار بخش عظیمی از برندسازی است که منجر به فروش بیشتر می شود.

2. به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید

من چند روز پیش با دوستم صحبت کردم و او گفت که چقدر نادر است که زبان ما را آنلاین ببینم، که باعث شد به این موضوع فکر کنم. سپس از او پرسیدم که آیا در صورت داشتن وب‌سایت‌هایی با امکان تغییر به زبان صربی، نسبت به کسب‌وکارها بیشتر فکر می‌کند، که او پاسخ داد که بله، قطعاً این کار را می‌کند.

این پاسخ من را کمی شگفت زده کرد زیرا او به زبان انگلیسی مسلط است، اما وقتی بیشتر به آن فکر کردم، کاملاً منطقی شد. در مورد او، موضوع این نبود که آیا او می تواند وب سایت را بخواند یا نه، بلکه در مورد عشق او به زبان اولش بود.

با سایت های چند زبانه از مشتریان بیشتر استقبال کنید

کاری کنید که مشتریانتان احساس کنند مورد استقبال و توجه قرار گرفته اند.

من فقط می توانم تصور کنم که این برای افرادی که حتی یک کلمه انگلیسی صحبت نمی کنند چگونه است. ورود به وب‌سایتی که حتی یک کلمه از آن را نمی‌فهمید و مجبور به استفاده از نسخه Google translate نیستید، باید احساس خوبی داشته باشید.

بنابراین، با گنجاندن زبان‌هایی غیر از انگلیسی، به مشتریان غیرانگلیسی زبان خود می‌گویید که به آنها نیز اهمیت می‌دهید و زبان آنها نیز به همان اندازه مهم است. 

3. سایت های چند زبانه فروش شما را افزایش می دهد؟!

قبلاً اشاره کردیم که داشتن چندین زبان به شما کمک می کند مشتریان بیشتری به دست آورید. و چه چیزی با مشتریان بیشتر همراه می شود؟ فروش بیشتر.

اگر زبان دیگری را به وب سایت خود اضافه کنید، فروش بالقوه 100٪ افزایش می یابد . بنابراین، اگر 4 زبان پرکاربرد را اضافه کنید، فروش شما می تواند تا 400٪ افزایش یابد.

وقتی نوبت به فروش می رسد، سایت های چند زبانه نیز به ایجاد و ایجاد اعتماد کمک می کنند، به خصوص با افرادی که مراقب خریدهای آنلاین هستند. در مورد آن فکر کنید، اگر می خواستید محصولی بخرید و وب سایت به زبانی بود که نمی فهمید، آیا خرید می کنید؟ افرادی که از آنها پرسیدم همه گفتند نه.

خرید در سایت های چند زبانه

اگر نمی توانستید توضیحات آن را بخوانید، آیا محصولی را خریداری می کنید؟

اگر واقعاً مصمم به مالکیت محصول بودید، همیشه می‌توانید با استفاده از مترجم‌های آنلاین، صفحه را به تنهایی ترجمه کنید، اما آنها به اندازه کافی دقیق نیستند و می‌توانند اطلاعات بدی در اختیار شما قرار دهند. 

اکثر مردم این مرحله را طی نمی کنند و فقط وب سایت را می بندند و به دنبال دیگری می گردند که محصول مشابهی را ارائه می دهد.

4. موفق تر از رقیب خود باشید

ما اشاره کردیم که امروزه هر بازار چقدر اشباع شده است و صرف نظر از اینکه تجارت شما با چه چیزی سر و کار دارد، رقابت بسیار زیاد است.

سایت های چند زبانه راهی عالی برای متمایز شدن از رقبای شماست.

بیایید مثال قبلی را در نظر بگیریم. تصور کنید شخصی بخواهد محصولی را بخرد، اما وب سایتی که در آن وجود دارد چند زبانه نباشد. به طور طبیعی، آنها ادامه می دهند و به دنبال وب سایت دیگری می گردند که محصول مشابهی را ارائه می دهد. سپس، آنها با کسب و کار شما روبرو می شوند و می بینند که سایت های چند زبانه شما گزینه زبان اول آنها را دارد. 

5. افرادی که شما را با استفاده از موتورهای جستجو پیدا می کنند

گوگل تنها نتایج را به انگلیسی ارائه نمی‌دهد. در واقع، ده ها زبان وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و گوگل نتایج را به شما نشان می دهد.

اگر وب‌سایت چند زبانه دارید ، در صفحات جستجوی زبان‌هایی که وب‌سایت شما در آن است ظاهر می‌شود و شانس بیشتری برای یافتن کسب‌وکارتان به شما می‌دهد.

زبان ها در گوگل

برخی از زبان های دیگری که می توانید در آنها جستجو کنید

علاوه بر این، موتورهای جستجوی دیگری به جز گوگل و به زبان های دیگر نیز وجود دارد. برای مثال بایدو را در نظر بگیرید. حدود 60 درصد از ترافیک جستجو در چین را دریافت می کند. همچنین Naver، موتور جستجوی کره جنوبی، و همچنین Yandex، موتور جستجوی روسی وجود دارد.

اگر سایت های چند زبانه شما شامل این زبان‌ها باشد، این احتمال وجود دارد که در صفحات جستجوی آن‌ها ظاهر شود ،به خاطر داشته باشید که عوامل دیگری وجود دارد که می‌تواند بر این امر تأثیر بگذارد، و خزنده‌ها می‌توانند در صورت عدم مطابقت وب‌سایت شما با جستجو، از نمایش آن خودداری کنند.

نتیجه

زبان بخشی از هویت انسان است و آن را به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل می کند.

با گنجاندن زبان های مختلف در وب سایت تک زبانه خود و تبدیل آن به سایت های چند زبانه ، می توانید به تعداد قابل توجهی از مشتریان جدید دست یابید که نه تنها منجر به فروش بیشتر می شود، بلکه اعتبار بیشتری را برای کسب و کار شما و ارتباط بهتر با مشتریان خود به ارمغان می آورد.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید