بوت کمپ کد نویسی چیست؟/چگونه کار می کند؟🌍💻👩‍💻

 بوت کمپ کد نویسی یک برنامه آموزشی کوتاه مدت و فشرده است که به دانش آموزان مهارت های فنی عملی و آماده کار را آموزش می دهد. آنها ارزان تر و سریعتر از آموزش سنتی هستند و اغلب شامل حمایت شغلی برای فارغ التحصیلان می شوند.

بوت کمپ کد نویسی چیست؟

بوت کمپ‌ کد نویسی شکل جدیدی از آموزش کوتاه‌مدت، فشرده و اغلب همه جانبه هستند که برای ارائه مهارت‌های مورد نیاز علاقه‌مندان به فناوری و حرفه‌ای‌ها برای شروع حرفه‌ای در مهندسی نرم‌افزار و سایر زمینه‌های فناوری طراحی شده‌اند.

یادگیری کد نویسی بخشی جدایی ناپذیر از اکثر بوت کمپ ها است. در پایان برنامه کد نویسی خود، به زبان ها و فریم ورک های برنامه نویسی ضروری مهارت خواهید داشت. اینها ممکن است شامل HTML، CSS، Ruby on Rails، Python Django، جاوا اسکریپت یا PHP باشد.

طول برنامه می تواند در هر برنامه متفاوت باشد، با این حال، هر برنامه به شما کمک می کند تا مهارت های برنامه نویسی ارزشمندی را که برای موفقیت در حرفه خود نیاز دارید، توسعه دهید. علاوه بر این، ممکن است مهارت هایی مانند توسعه وب کامل ، بازاریابی دیجیتال، طراحی UX/UI، علم داده و بسیاری موارد دیگر را بیاموزید.

coding bootcamps

چه کسی بوت کمپ کد نویسی را ارائه می دهد؟

بوت کمپ‌های کد نویسی توسط موسسات مختلفی ارائه می‌شوند، از مدارس فنی مستقل گرفته تا دانشگاه‌هایی که مدرک‌ های سنتی را نیز ارائه می‌دهند.

بوت کمپ کد نویسی چه موضوعاتی را پوشش می دهد؟

بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، بوت کمپ های کد نویسی موضوعات مختلفی از جاوا اسکریپت گرفته تا توسعه وب و ماشین لرنینگ را پوشش می دهند.

موضوعات برنامه نویسی Bootcamp معمولاً شامل اصول برنامه نویسی و اغلب مهارت های برنامه نویسی پیشرفته است. آموزش Bootcamp عملی است و به دانش آموزان اطمینان می دهد که فناوری های به روز و مورد تقاضا را یاد می گیرند.

 پنج موضوع برتر برنامه نویسی بوت کمپ

جاوا اسکریپت

Bootcamp های جاوا اسکریپت دانش پیشرفته جاوا اسکریپت را آموزش می دهند. موضوعات پوشش داده شده در این برنامه ها شامل مبانی برنامه نویسی، ساختارهای داده، الگوریتم ها، توابع، منطق برنامه و متغیرهای JS است.

 فارغ التحصیلان می توانند از دانش جاوا اسکریپت برای تبدیل شدن به برنامه نویسان حرفه ای، توسعه دهندگان نرم افزار و مهندسان کامپیوتر استفاده کنند.

پایتون

مانند جاوا اسکریپت، پایتون نیز یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی محبوب است. موضوعات بوت کمپ پایتون معمولا از انواع داده ها و شی، اعداد صحیح، شناورها و رشته های داده تشکیل شده است.

دانشمندان داده، مهندسان نرم افزار و تحلیلگران تجاری به دانش پیشرفته پایتون نیاز دارند.

توسعه وب

Bootcamp های توسعه وب طیف گسترده ای از موضوعات را ارائه می دهند، بسته به اینکه آیا برنامه توسعه front end، backend یا full stack را پوشش می دهد. موضوعات توسعه وب معمولاً شامل طراحی، فناوری های وب، گرافیک کامپیوتری، HTML، CSS، پایگاه های داده، معماری و توسعه اپلیکیشن می باشد.

بوت کمپ های توسعه وب برای کسانی که به دنبال مشاغلی به عنوان توسعه دهندگان برنامه، مدیران پایگاه داده یا مهندسان تضمین کیفیت هستند ایده آل هستند.

شبکه سازی

بوت کمپ های شبکه موضوعات اصلی مانند دستگاه های شبکه، اتصال به اینترنت، شبکه های بی سیم، کابل ها و کانکتورها و TCP/IP را پوشش می دهند. این برنامه ها اغلب دانش آموزان را برای صدور گواهینامه شبکه مانند CompTIA A+ آماده می کنند.

Bootcamp های شبکه برای مهندسین امنیت سایبری مشتاق، تحلیلگران امنیت شبکه و مهندسان شبکه کلیدی هستند.

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یک فناوری در حال ظهور و در حال رشد است. بوت کمپ های هوش مصنوعی موضوعاتی مانند کتابخانه های پایتون، تجسم داده ها، یادگیری ماشینی، جبر خطی، تفسیر داده ها و یادگیری عمیق را پوشش می دهند.

مهندسان یادگیری ماشین، دانشمندان داده و تجزیه و تحلیل داده ها همگی می توانند از بوت کمپ های هوش مصنوعی بهره مند شوند.

برنامه نویسی نرم افزار Bootcamp

مهارت های مورد تقاضا بوت کمپ کد نویسی به دانش‌آموزان مهارت‌های مورد نیاز را آموزش می‌دهند که برای صنعت فناوری ضروری است. فناوری به سرعت در حال رشد و تغییر است و یادگیری شیوه های به روز برای جلوتر ماندن از منحنی حیاتی است.

آموزش عملی

 بوت کمپ‌ها از آموزش های عملی و پروژه های دنیای واقعی برای آموزش موثر موضوعات اصلی کد نویسی به دانش آموزان استفاده می کنند. این نوع آموزش به بهترین وجه شما را برای یک حرفه موفق در زمینه فناوری آماده می کند و اطمینان حاصل می کند که شما برای کار آماده هستید.

خدمات شغلی

 بوت کمپ کد نویسی فقط مهارت های فنی را آموزش نمی دهند. آنها همچنین خدمات حرفه ای گسترده ای مانند ساخت نمونه کارها حرفه ای، مربیگری شغلی، مصاحبه های ساختگی، آموزش مهارت های نرم و شبکه سازی را ارائه می دهند.

تیم‌های خدمات شغلی همچنین ممکن است رویدادهایی مانند نمایشگاه شغلی را برای کمک به شبکه‌سازی دانش‌آموزان ترتیب دهند.

معایب برنامه نویسی بوت کمپ

شناخت کمتر

در حالی که شرکت‌ها فارغ‌التحصیلان بوت‌کمپ را استخدام می‌کنند، مدرک‌های سنتی هنوز وزن و شناخت جهانی بیشتری دارند. یک برنامه بوت کمپ کد نویسی ممکن است فرصت های شغلی شما را محدود کند.

فقدان تحصیلات عمومی برخلاف مدارک چهار ساله، بوت کمپ های کد نویسی آموزش عمومی کاملی ارائه نمی دهند. برای مثال، مدارک لیسانس شامل آموزش عمومی و دروس انتخابی و همچنین دروس اصلی است.

عدم اعتبار

 اکثر بوت کمپ های کد نویسی اعتبار علمی دریافت نمی کنند، در حالی که اکثر مدارس و دانشگاه های سنتی معتبر هستند. مدارک معتبر به شما کمک می کند تا بهتر به اهداف شغلی خود برسید. 

آیا بوت کمپ کد نویسی خدمات شغلی یا موقعیت شغلی را ارائه می دهد؟

بله، بوت کمپ کد نویسی خدمات شغلی یا موقعیت شغلی را ارائه می دهند. وقتی نوبت به کد نویسی برای استخدام در Bootcamp می‌رسد ، بیشتر برنامه‌ها خدمات حرفه‌ای قوی و کمک جستجوی کار ارائه می‌دهند.

 در واقع، به همین دلیل است که نرخ اشتغال بوت کمپ کد نویسی بسیار بالا است. بسیاری از آنها شبکه‌هایی از شرکت‌های شریک دارند که با آنها کار می‌کنند تا به هر یک از بوت‌کمپ‌ها کمک کنند تا در یک شرکت فناوری کار کنند. این خدمات حرفه ای گسترده اغلب همان چیزی است که بوت کمپ‌های کد نویسی بیشتر به آن معروف هستند.

امروزه، مشاغل توسعه دهنده بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند. با افزایش تعداد توسعه دهندگان ، بازار کار نیز افزایش می یابد. با کمک مدرسه و کارمای شغلی خود، به احتمال زیاد به زودی پس از Bootcamp خود در یک شغل توسعه نرم افزار جدید مشغول به کار خواهید بود.

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

آدرس:

رسالت، خیابان هنگام، دانشگاه علم و صنعت

شماره تماس:

09362096232

پست الکترونیک:

info@designmoj.com

ثبت نام یا ورود
همین الان، اطلاعات خود رو وارد کنید و وارد سایت شوید